PILNE! Tylko operacja uwolni Maję od bycia kaleką, POMÓŻ!

Tylko pilna operacja kręgosłupa uchroni ją przed wózkiem!
Zdjęcie
Córeczko, nigdy nie będziesz chodzić Takie słowa powiedziałam własnemu dziecku. Serce pękło nam obu! Teraz walczę ze wszystkich sił, by ta czarna wizja się nie spełniła! Znalazłam ratunek u francuskich specjalistów, którzy zakwalifikowali Maję do niezwykle skomplikowanej operacji kręgosłupa. Niestety muszę za nią sama zapłacić 21 100,80 euro (ok. 96 000 zł). W dodatku tę ogromną kwotę muszę zebrać w 3 tygodnie!


POMAGAM TERAZ


Córka urodziła się z przepukliną oponowordzeniową (rozszczepem kręgosłupa) i z wodogłowiem. Gdyby jakiś lekarz zauważył nieprawidłowość na wczesnym etapie ciąży, można było wykonać operację jeszcze w brzuchu i Maja by dziś chodziła. Niestety pogłębiająca się skolioza skazuje ją obecnie na wózek inwalidzki, a w przyszłości na przykucie do łóżka. Na zawsze

Polscy lekarze nie potrafią nam pomóc, ośrodek we Francji jako jedyny daje nam nadzieję. Nie umiem powiedzieć swojemu dziecku, że mogłoby samo chodzić, ale mnie na to nie stać. Proszę, pomóż mojej córce, Twoje wsparcie pozwoli iść jej przez życie na własnych nogach, odwrócić okrutny los, który mógł się potoczyć zupełnie inaczej!

Bożena Zajączkowska, mama

Przekaż darowiznę bez prowizji
Fundacja Mam serce, ul. Dereniowa 10/91, 02-776 Warszawa
Nazwa banku: Bank Millenium
Nr: 26 1160 2202 0000 0001 6899 7325
Tytuł przelewu: Maja Zajączkowska

lub
Wpłać przezZdjęcie
*Portal siepomaga pobiera 6% prowizji

Zdjęcie
Katarzyna Kalfas-Walczak
Fundacja Mam serce
katarzyna.kalfas@mam-serce.org
Facebook. Pobierz obrazki.Instagram. Pobierz obrazki.Twitter. Pobierz obrazki.You Tube. Pobierz obrazki.

Rezygnacja z otrzymywania wiadomości

Administratorem danych osobowych jest Ads B International Corp LTD, z siedzibą w Londynie, W1W 7LT, ul. Great Portland 85, o numerze identyfikacyjnym GB 12313387, z administratorem możesz się skontaktować poprzez email. Wysłano na zlecenie Fundacji Mam serce z siedzibą w Warszawie (02-776), ul. Dereniowa 10/91, tel. (22) 299 66 50, KRS: 0000362564.


Wolny od wirusów. www.avast.com

No comments:

Post a Comment