Odbierz EKSTRA rabat -20% na jesienne promocje!

SUPER ZNIŻKA NA WIOSNĘ SPECJALNIE DLA CIEBIE z kodem rabatowym: 20off
Pozostań w wakacyjnym klimacie, dzięki ofercie Groupona
Skorzystaj z jesiennych rabatów na rozrywki w
Twojej okolicy
Już teraz odbierz EKSTRA rabat -20% na atrakcje
z kategorii Twoje Miasto
20off
ODBIERZ SWÓJ KOD
SUPER ZNIŻKA NA WIOSNĘ SPECJALNIE DLA CIEBIE z kodem rabatowym: 20off

Rezygnacja z otrzymywania wiadomości

Administratorem danych osobowych jest Ads B International Corp LTD, z siedzibą w Londynie, W1W 7LT, ul. Great Portland 85, o numerze identyfikacyjnym GB 12313387, z administratorem możesz się skontaktować poprzez email lub dzwoniąc pod numer +48 703-803-000 . *Stawka za połączenia w ramach infolinii o informacjach usług specjalistycznych 6,25 PLN + 23% VAT (7,69 PLN Brutto).

Kontakty do firm

Dzień dobry,

 

Jesteśmy po wakacjach i w nowej rzeczywistości. Wprowadzone ograniczenia wymuszają na firmach szybkie przeniesienie jak największej części aktywności do sieci, poszukiwanie nowych, skutecznych kanałów dotarcia do Klientów. Proponujemy sprawdzoną, a obecnie chyba najskuteczniejszą metodę generowania jakiegokolwiek ruchu w biznesie, jaką są bazy klientów biznesowych. Zdecydowanie też zmieniło się nastawienie klientów do odbioru komunikacji mailowej czy telefonicznej. Mniej spotkań bezpośrednich, więcej komunikacji elektronicznej, a do tego potrzebne są kontakty.

 

Nie szukaj sam, zdobądź od razu tysiące kontaktów i zajmij się tylko profilowaniem, modelowaniem akcji. Otrzymasz podstawę do zwielokrotnienia sprzedaży. Nasze bazy są na bieżąco aktualne, bezpieczne, łatwe w użyciu i uniwersalne. Nie pobieramy opłat za czasowy dostęp, czy liczonych per rekord. Prawie 2,5 mln firm z mailami, telefonami, i wieloma innymi danymi niezbędnymi do planowania kampanii i utrzymania a nawet rozwinięcia na nowym, zmieniającym się na naszych oczach rynku.

 

Gwarantujemy zgodność z przepisami (w tym RODO). Na bazy wystawiamy fakturę VAT i służymy pomocą w przypadku zapytań o pochodzenie danych.


W razie zainteresowania proszę o informację zwrotną - przekażę dokładne informacje, statystyki baz i ceny.
W przeciwnym przypadku wystarczy odesłać maila zwrotnego z treścią "brak zgody" , to spowoduje zapomnienie adresu cenhongfisherindo.data@blogger.com

 

Albo skorzystaj z linku: TAK, chcę działać w sieci lub NIE, nie mam takiej potrzeby .

 

zachęcam do wyrażenia zgody na niezobowiązujące informacje,
Paweł Prokop
Analityk danych


Wolny od wirusów. www.avast.com

Jak pozyskać klientów zagranicznych? Dobrym tłumaczeniem!

Pozyskiwanie KLIENTÓW → Zdalne OFERTOWANIE i sprzedaż w warunkach pandemii

Education-FirstPozyskiwanie klientów - Zdalne ofertowanie i sprzedaż w warunkach pandemii

Telemarketing Sprzedaż Doradztwo

 

ĆWICZENIA → Jak skuteczniej wykorzystać techniki sprzedaży i wpływu społecznego do osiągnięcia swoich celów. → Opracowanie przez trenera planu doskonalenia prowadzenia rozmów handlowych usprawni wykorzystanie ZDALNYCH TECHNIK SPRZEDAŻY w pozyskiwaniu klientów

 


Coach: Krzysztof Podstawka - Wydział Zarządzania UW

Wydział Zarządzania w Katedrze Marketingu Uniwersytetu Warszawskiego. Ponad 3500 szkoleń przeprowadzonych. Arbiter NATIONAL SALES AWARD 2020. Specjalizacja : Coaching , Marketing sprzedażowy, Techniki Pozyskiwania klientów i zwiększania wydajności handlowej 

1. Lejek sprzedażowy a różne metody ofertowania i sprzedaży: 

  • Pakiety direct-mail i poczta elektroniczna
  • Telefon
  • Komunikatory: rozmowy pojedyncze a grupowe
  • prezentacje
  • Kiedy i jak niezbędne spotkania twarzą w twarz
    Ćwiczenie

2. Jak zdalnie przykuć uwagę: copywriting oferty i teasery:

  • Przewagi naszej oferty a korzyści dla klienta
  • Budowanie pasm argumentacyjnych
  • Cechy i konstrukcja dobrego teasera
    Ćwiczenie

3. Warsztat skutecznego pakietu direct-mail:

  • Do kogo wysyłać i co w pakiecie
  • Konstrukcja nie odpartego listu ofertowego
    Ćwiczenie

4. Praktyka direct-emails z dużym responsem:

  • Angażująca treść a załączniki i linki
    Ćwiczenie

Ćwiczenie. Nawiązywanie kontaktu z nowym klientem

5. Co można skutecznie osiągnąć przez telefon:

  • Skuteczne łączenie z docelowym rozmówcą
  • Teasowanie tele-rozmówcy
  • Sondowanie klienta i jego preferencji
  • Co dalej przez telefon
  • Umawianie kolejnych spotkań
  • Ćwiczenie.

6. Słuchanie i sondowanie klienta w spotkaniu na komunikatorze

  • Zasady tzw. aktywnego słuchania klienta: reakcje, parafrazy, itp.
  • Pytania zamknięte i otwarte: zalety i wady
  • Kolejność wątków w sondażu klienta
  • Notowanie w trakcie sondażu i reasumpcja
  • SPIK: specjalna technika na trudnych klientów
    Ćwiczenie. Sondaż w parach z zamianą ról

 

7. Dopasowane pasma argumentacyjne w skutecznym przekonywaniu

  • Asertywne reakcje na nadmierne oczekiwania klientów
  • Budowa efektywnych pasm argumentacyjnych
  • Operowanie korzyściami i cechami oferty
  • Techniki prezentacyjne
  • Sprawdzanie efektu argumentacji
    Ćwiczenie. Przygotowanie dopasowanych pasm argumentacyjnych

8. Metody pozwalające identyfikować i usuwać obiekcje klientów

  • Rodzaje obiekcji i zastrzeżeń klienta
  • Reagowanie na obiekcje
  • Dobór odpowiedniej metody usuwania obiekcji klienta
    Ćwiczenie. Najczęściej spotykane obiekcje i sposoby usuwania 

9.Techniki negocjacji z klientem i zarządzania ustępstwami

  • Zasady komentowania i negocjowania cen
  • Najczęstsze błędy w praktyce negocjacji
  • Praktyczne reguły negocjacji handlowych z klientem

10. Metody przekonywania (kontraktacji) klienta

  • Wychwytywanie gotowości klienta
  • Wybór odpowiedniej metody przekonywania klienta

11.Jak być profesjonalnym doradcą klienta ? - Doradca techniczno-handlowy

  • Wciskać sprzedaż czy doradzać w zakupie ?
  • Doradzanie z wykorzystaniem praktycznych reguł wywierania wpływu
  • Doradca dostosowany do klienta aż do granic asertywności
  • Techniki asertywne z trudnymi klientami
  • Ćwiczenie. Asertywna odmowa z opcją zamienną.

Doradca techniczno-handlowy

  • Doradca w skutecznym serwisie i obsłudze klienta
  • Doradca techniczno-handlowy w Internecie: wpisy na forach, tweety, blogi, vortale poradnicze, webinaria, youtube
  • Doradca jako dawca contentu do firmowych newsletterów/blogów/portali

12. Ćwiczenie podsumowujące - Spróbuj mnie namówić

 

18.00 


Termin: 8.09.2020

Miejsce: Warszawa, Centrum Giełdowe , Książęca 4


GRUPA 

16 osób

 

 

Czas: 9.15-18.15

Prelegent:  Krzysztof Podstawka UW

 

Cel:

 

→Jak zwiększyć sprzedaż w dobie pandemii i kryzysu ?

 

 

Zaproponowane przez trenera reguły i zasady od lat są uważane za podstawowe zasady gwarantujące sukces w zakresie sprzedaży oddziaływania na nowych i dotychczasowych klientów.

 

Dla kogo?

  • piony handlowe i marketingowe
  • specjaliści ds sprzedaży
  • właściciele
  • piony ds rozwoju

  

 

Zgłoszenie i cena

 

 

 



 

EDUCATION-FIRST

22 644 18 35

k.662071646

Zgłoszenie

Polecamy

KONTRAKTY  z CHIN i ze WSCHODU  -PROJEKT - PRODUKCJA- LICENCJE - IMPORT-EKSPORT -  09.2020


Rezygnacja

Szanujemy Państwa prywatność - dziękujemy za odebranie maila.
Jeśli nie życzą sobie Państwo otrzymywać informacji prosimy uprzejmie kliknąć link poniżej. Nie udostępniamy i nie sprzedajemy Państwa danych żadnym innym podmiotom gospodarczy


wypisz się z listy mailingowej