Usługi kurierskie dedykowane dla Twojego biznesu. Sprawdź ofertę DHL Parcel dla firm!

DHL

Rezygnacja z otrzymywania wiadomości

Administratorem danych osobowych jest Ads B International Corp LTD, z siedzibą w Londynie, W1W 7LT, ul. Great Portland 85, o numerze identyfikacyjnym GB 12313387, z administratorem możesz się skontaktować poprzez email. Wysłano na zlecenie: DHL Parcel Polska Sp. z o.o. Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS, numer 0000631916, NIP:9512417713, ul. Osmańska 2, 02-823 Warszawa

 


Wolny od wirusów. www.avast.com

Skuteczne POZYSKIWANIE klientów - Zdalne OFERTOWANIE i sprzedaż w pandemii

Education-FirstSkuteczne pozyskiwanie klientów → Zdalne ofertowanie i sprzedaż w pandemii

Skuteczne
ofertowanie
Zdalna sprzedaż
w pandemii
Doradca techniczno -handlowy

 

ĆWICZENIA → Jak skuteczniej wykorzystać techniki sprzedaży i wpływu społecznego do osiągnięcia swoich celów. → Opracowanie przez trenera planu doskonalenia prowadzenia rozmów handlowych usprawni wykorzystanie ZDALNYCH TECHNIK SPRZEDAŻY w pozyskiwaniu klientów

 


Coach: Krzysztof Podstawka - Wydział Zarządzania UW

Wydział Zarządzania w Katedrze Marketingu Uniwersytetu Warszawskiego. Ponad 3500 szkoleń przeprowadzonych. Arbiter NATIONAL SALES AWARD 2021. Specjalizacja : Coaching , Marketing sprzedażowy, Techniki Pozyskiwania klientów i zwiększania wydajności handlowej 

1. Lejek sprzedażowy a różne metody ofertowania i sprzedaży: 

  • Pakiety direct-mail i poczta elektroniczna
  • Telefon
  • Komunikatory: rozmowy pojedyncze a grupowe
  • prezentacje
  • Kiedy i jak niezbędne spotkania twarzą w twarz
    Ćwiczenie

2. Jak zdalnie przykuć uwagę: copywriting oferty i teasery:

  • Przewagi naszej oferty a korzyści dla klienta
  • Budowanie pasm argumentacyjnych
  • Cechy i konstrukcja dobrego teasera
    Ćwiczenie

3. Warsztat skutecznego pakietu direct-mail:

  • Do kogo wysyłać i co w pakiecie
  • Konstrukcja nie odpartego listu ofertowego
    Ćwiczenie

4. Praktyka direct-emails z dużym responsem:

  • Angażująca treść a załączniki i linki
    Ćwiczenie

Ćwiczenie. Nawiązywanie kontaktu z nowym klientem

5. Co można skutecznie osiągnąć przez telefon:

  • Skuteczne łączenie z docelowym rozmówcą
  • Teasowanie tele-rozmówcy
  • Sondowanie klienta i jego preferencji
  • Co dalej przez telefon
  • Umawianie kolejnych spotkań
  • Ćwiczenie.

6. Słuchanie i sondowanie klienta w spotkaniu na komunikatorze

  • Zasady tzw. aktywnego słuchania klienta: reakcje, parafrazy, itp.
  • Pytania zamknięte i otwarte: zalety i wady
  • Kolejność wątków w sondażu klienta
  • Notowanie w trakcie sondażu i reasumpcja
  • SPIK: specjalna technika na trudnych klientów
    Ćwiczenie. Sondaż w parach z zamianą ról

 

7. Dopasowane pasma argumentacyjne w skutecznym przekonywaniu

  • Asertywne reakcje na nadmierne oczekiwania klientów
  • Budowa efektywnych pasm argumentacyjnych
  • Operowanie korzyściami i cechami oferty
  • Techniki prezentacyjne
  • Sprawdzanie efektu argumentacji
    Ćwiczenie. Przygotowanie dopasowanych pasm argumentacyjnych

8. Metody pozwalające identyfikować i usuwać obiekcje klientów

  • Rodzaje obiekcji i zastrzeżeń klienta
  • Reagowanie na obiekcje
  • Dobór odpowiedniej metody usuwania obiekcji klienta
    Ćwiczenie. Najczęściej spotykane obiekcje i sposoby usuwania 

9.Techniki negocjacji z klientem i zarządzania ustępstwami

  • Zasady komentowania i negocjowania cen
  • Najczęstsze błędy w praktyce negocjacji
  • Praktyczne reguły negocjacji handlowych z klientem

10. Metody przekonywania (kontraktacji) klienta

  • Wychwytywanie gotowości klienta
  • Wybór odpowiedniej metody przekonywania klienta

11.Jak być profesjonalnym doradcą klienta ? - Doradca techniczno-handlowy

  • Wciskać sprzedaż czy doradzać w zakupie ?
  • Doradzanie z wykorzystaniem praktycznych reguł wywierania wpływu
  • Doradca dostosowany do klienta aż do granic asertywności
  • Techniki asertywne z trudnymi klientami
  • Ćwiczenie. Asertywna odmowa z opcją zamienną.

Doradca techniczno-handlowy

  • Doradca w skutecznym serwisie i obsłudze klienta
  • Doradca techniczno-handlowy w Internecie: wpisy na forach, tweety, blogi, vortale poradnicze, webinaria, youtube
  • Doradca jako dawca contentu do firmowych newsletterów/blogów/portali

12. Ćwiczenie podsumowujące - Spróbuj mnie namówić

 

17.45


Termin: 19.01.2021

Szkolenie online 
→ 

 

Czas: 9.15-17.45

Prelegent:  Krzysztof Podstawka UW

 

Nowe umiejętności:

Jak zwiększyć sprzedaż w dobie pandemii i kryzysu ?

Pozyskanie twardych umiejętności zarabiania na nowych i dotychczasowych klientach

Doradca techniczno - handlowy w pandemii 

  

Zaproponowane przez trenera reguły i zasady od lat są uważane za podstawowe zasady gwarantujące sukces w zakresie sprzedaży oddziaływania na nowych i dotychczasowych klientów.

 

Dla kogo?

  • piony handlowe i marketingowe
  • specjaliści ds sprzedaży
  • właściciele
  • piony ds rozwoju

  

 

Udział :

  • 345 zł + VAT - 1 os
  • 325 zł + VAT/ os - 2 os
  • 300 zł + VAT/os - 3 os

 

Zgłoszenie

 

 

 



 

Kontakt

© EDUCATION-FIRST

22 644 18 35

k.662071646

Zgłoszenie

 

Zgłoszenie


Nie udostępniamy danych - W celu usunięcia 
prosimy o kliknięcie linku poniżej 




wypisz się z listy mailingowej

Zawieranie i ROZLICZANIE UMÓW w dobie pandemii - ODSTĄPIENIE od kontraktu

Zawieranie i rozliczanie kontraktów i umów w dobie pandemii → Odstąpienie od kontraktu , Modyfikacja → Praktyka

© Polskie Towarzystwo Prawa i Gospodarki Rynkowej

Treść, Klauzule, Warunki, Zabezpieczenia, Forma dokumentowa - Odstąpienie umowne , Naprawienie szkody  Modyfikacja -Odstąpienie - Zatory vs COVID-19 →  umowy korzystne w dobie pandemii

 

Sędzia : Leszek Ciulkin

Sędzia Sądu Okręgowego. Od 1994 r. orzeka w sprawach gospodarczych. Wykładowca Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury z zakresu postępowania rejestrowego, zagadnień dotyczących spółek, elementów procedury cywilnej, Współautor komentarza „Krajowy Rejestr Sądowy i postępowanie rejestrowe". W latach 1999 – 2002 i roku 2007 brał udział w pracach zespołu problemowego postępowania upadłościowego Komisji Kodyfikacyjnej Prawa Cywilnego. Wizytator ds spraw gospodarczych.

 

 

1. Wpływ covid-19 na wykonywanie umów:

  • tarcze antycovidowe,
  • vis maior a covid-19,
  • podstawy do modyfikacji umowy z uwagi na covid-19.
  • Modyfikowanie odpowiedzialności odszkodowawczej
  • Czy kontrahent może uniknąć zapłaty odszkodowania ?

2. Kluczowe warunki UNIKANIA BŁĘDÓW W ZAKRESIE DANYCH FORMALNYCH UMÓW

  1. Ustawa o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowychRealizacja obowiązku

    Od 1 stycznia 2020 r. wierzyciele mogą korzystać z ułatwień w uzyskaniu zabezpieczenia roszczeń. Czy zamiast pozywać dłużnika do sądu, kontrahent (wierzyciel) może zgłosić go do UOKiK? . Jeśli przedsiębiorca jest dużą firmą, to jego kontrahent musi to wiedzieć

  2. konieczne informacje dotyczące stron umowy i kary za ich brak,
  3. zasady reprezentacji stron i ich weryfikacja,
  4. znaczenie preambuły w umowie,
  5. rodzaje umów handlowych,
  6. klasyfikacja umów handlowych,
  7. typowe umowy handlowe
  8. umowa sprzedaży,
  9. umowa dostawy
  10. umowa zlecenia
  11. umowa o dzieło (umowa o roboty budowlane)
  12. umowa na wyłączność
  13. umowy o świadczenie usług

Najczęstsze błędy w umowach handlowych.

2. TRYB I FORMY ZAWIERANIA UMÓW
oferta i jej przyjęcie

  • rokowania
  • negocjacje
  • aukcja – przetarg
  • umowy zawierane przez internet
  • e-mail
  • podpis na umowie

3. UMOWA PRZEDWSTĘPNA CZY LIST INTENCYJNY?

4. ZAWIERANIE UMÓW W FORMIE OFERTY.

  • Proces ofertowy i prawne aspekty oferty.
  • Oferta handlowa sprzedającego a oferta kupującego.
  • Zamówienie zmieniające warunki ofertowe.
  • Niebezpieczeństwa związane z ofertami.
  • Milcząca akceptacja oferty.
  • Wycofanie się z wiążącej oferty

5. Zabezpieczenia wykonania umowy i UNIKNIĘCIE NIETERMINOWYCH PŁATNOŚCI 

  • formułowanie różnego rodzaju zabezpieczeń finansowych,
  • wykorzystanie postanowień ustawy o terminach płatności,
  • uprawnienia rękojmiane, reklamacja, gwarancja jakości,
  • zabezpieczenie odroczonej płatności (kredytu kupieckiego),
  • zabezpieczenie wykonania zobowiązań reklamacyjnych, w tym z tytułu gwarancji jakości,
  • zaliczka i zadatek - zabezpieczenie płatności a zwrot zaliczki i zadatku.
  • płatność z góry

 

6. KLAUZULE ZASADNICZE A ISTOTNE ELEMENTY UMÓW -

  • przedmiot umowy i obowiązki stron
  • Przedmiot- Treść
  • Określanie przedmiotu umowy
  • towar
  • usługa,
  • ilość i jej zmiany
  • CENA - Klauzule waloryzacji ceny oraz warunki ich użycia.

7. PRAWIDŁOWE FORMUŁOWANIE OGÓLNYCH WARUNKÓW UMOWY - ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA NIEWYKONANIE

  • Formułowanie klauzul kar umownych. Używanie terminów zwłoka i opóźnienie w wykonaniu umowy.
  • Klauzule siły wyższej.
  • Wskazanie sądu państwowego lub arbitrażowego.
  • Formułowanie klauzuli poufności, sankcji za ujawnienie tajemnicy przedsiębiorcy.
  • Klauzule wypowiedzenia umowy, a problem jej rozwiązania i odstąpienia od niej.

8. PUŁAPKI i NAJCZĘŚCIEJ WYSTĘPUJĄCE BŁĘDY W UMOWACH.

  • Pułapki i błędy
  • Włączanie do umów ogólnych warunków, udostępnianych jedynie na stronie www.
  • KARY UMOWNE - Pułapki związane z karami umownymi.
  • Manipulacje przy wyborze sądu.
  • Niebezpieczeństwa związane z możliwością zmiany postanowień umownych.

9. WADLIWOŚĆ WYKONANIA UMOWY A PRZESTĘPSTWO OSZUSTWA

  • czy można rozpoznać oszustwo ?
  • granice ryzyka gospodarczego - Jak zapobiec oszustwu ?

10. UJEMNY INTERES UMOWNY- ODPOWIEDZIALNOŚĆ PRZEDKONTRAKTOWA

  • Fałszywy pełnomocnik
  • Odszkodowanie w ramach ujemnego interesu umownego
  • Naprawienie szkody

11. Uprawnienia kontraktowe i środki terminowego egzekwowania umów/ kontraktów

  • Uprawnienia Kontraktowe
  • Jak odstąpić od umowy ?
  • Jak żądać naprawienia szkody ?
  • Roszczenie odszkodowawcze.
  • Roszczenie wynikające z rękojmi,
  • Roszczenie z gwarancji.
  • Roszczenia ex delictu - na wypadek chęci wyrządzenia szkody swoim działaniem.

 

12. Odstąpienie umowne (także w formie dokumentowej).

  • Odstąpienie umowne VS Modyfikacja w dobie pandemii

13. Skutki odstąpienia od umowy.


Odstąpienie od umowy skutkuje tym, że umowę uważa się za nie zawartą. To co strony sobie nawzajem świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym. Chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, czyli w granicach normalnego użytkowania. Za czas korzystania z rzeczy albo usługi należy się stosowane wynagrodzenie.

 

14. Naprawienie szkody (ex delicto, ex contractu).

 

15. ODPOWIEDZIALNOŚĆ Z TYTUŁU NIEWYKONANIA LUB NIENALEŻYTEGO WYKONANIA UMÓW vs UMOCOWANIE

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE: ANALIZA ZAPISÓW UMÓW

  • Praktyczna analiza zapisów umownych i wywołanych przez nie konsekwencji (na przykładach).
  • ZAGADNIENIA PORUSZANE PRZEZ UCZESTNIKÓW SZKOLENIA


pytania
przypadki indywidualne

 



 

 
 
20.01.2020
 

Miejsce

WEBINARIUM ONLINE
INTERATYWNE

 9.15-17.30

350 zł + VAT

*Nagranie: dla uczestników nie mogących uczestniczyć w całym szkoleniu

 

 


Dla kogo? 

  • Zarząd
  • Członkowie rad nadzorczych
  • pełnomocnicy
  • Radcowie prawni
  • Właściciele firm
  • Piony sprzedażowe i rozwojowe 

 

Opis-Zgłoszenie

 

 

Punkty za szkolenie

 

  • Radcowie i prawnicy otrzymują punkty za szkolenie na podstawie certyfikatu z podpisem sędziego

Jak ZAWIERAĆ umowy korzystne dla firmy w PANDEMII ?

  • Forma dokumentowa czynności prawnych vs  umowy przez INTERNET
  • Czy pełnoprawną formą oświadczenia woli będzie sms lub e-mail?

ZATORY - Ustawa o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych


DUŻA firma vs MIKROFIRMA
Obowiązek informacyjny

W przypadku transakcji handlowej, gdzie dłużnikiem jest duży przedsiębiorca (np. firma zatrudniająca 500 pracowników), a wierzycielem (wystawiającym fakturę) jest firma z sektora mikro, małych i średnich przedsiębiorców (MŚP) – termin zapłaty nie może przekraczać 60 dni od dnia doręczenia faktury lub rachunku, a strony nie mogą wydłużać tego terminu.

 

Odpowiedzialność vs Umocowanie

 


Osoba podpisująca umowę musi być do tego należycie umocowana. Umocowanie takie wynikać może w szczególności z ustawy lub umowy/statutu spółki (w przypadku członków zarządu) lub stosownego pełnomocnictwa. 

 

Naprawienie szkody

Konsekwencje spotkać mogą osoby, które podpiszą umowę w cudzym imieniu bez pełnomocnictwa lub z przekroczeniem jego zakresu, chyba że mocodawca potwierdzi umowę. W przypadku tzw. fałszywego pełnomocnika, możliwość konwalidacji czynności prawnej poprzez potwierdzenie umowy przez mocodawcę nie budzi wątpliwości, o tyle pod znakiem zapytania pozostaje czy również w przypadku działania jako organ, w braku umocowania lub z przekroczeniem jego zakresu, możliwość potwierdzenia umowy przez zarząd jest dopuszczalna

 

Odstąpienie umowne


Odstępne to pewna odmiana umownego prawa odstąpienia od umowy. Strony mogą się umówić, że skorzystać z odstąpienia od umowy można dopiero po zapłaceniu oznaczonej sumy pieniężnej, tzw. odstępnego. Zapłata powinna nastąpić dopiero w momencie skorzystania z prawa do odstąpienia. Odstępne ma tak naprawdę charakter odszkodowawczy.

 

 

Opis i Zgłoszenie
 

 

© Polskie Towarzystwo Prawa i Gospodarki Rynkowej



Zgłoszenie

Kontakt

 

22  487   95   11

 

 

Rezygnacja

Szanujemy Państwa prywatność - Nie udostępniamy danych.
Jeśli nie życzą sobie Państwo otrzymywać informacji prosimy kliknąć link do wypisania poniżej. Dziękujemy


wypisz się z listy mailingowej