68% rabatu >> płaski brzuch w 7 dni <<

 ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? 

EXPRESOWE ODCHUDZANIE: 12 kg w 9 dni

Nie mogłam w to uwierzyć
waga leciała w dół:
5 kg, 7 kg
wreszcie 11 kg mniej!

Karolina Olbracht

EXPRESOWE ODCHUDZANIE: 12 kg w 9 dni

Wypróbuj ODCHUDZAJĄCĄ KURACJĘ
68% taniej efekty po 5 dniach!

Czego możesz się spodziewać?

-

jędrna skóra bez cellulitu
(75% lepsze napięcie)

-

płaski brzuch bez fałdek tłuszczu
(nawet 1,5 kg dziennie!)

-

mniejszy obwód w talii i udach
(talia do 15 cm, uda do 10 cm)

TAK, CHCE SCHUDNĄĆ

Dane nadawcy:
ADMAD LIMITED
13 Konstantinou Oikonomaki,
2402 Egkomi, Nicosia, Cyprus
media@admad.net

Rezygnacja z otrzymywania wiadomości

Administratorem danych osobowych jest Ads B International Corp LTD, z siedzibą w Londynie, W1W 7LT, ul. Great Portland 85, o numerze identyfikacyjnym GB 12313387, z administratorem możesz się skontaktować poprzez email.

 


Wolny od wirusów. www.avast.com

Postępowanie Rejestrowe i sprawozdawczość → Elektronizacja od 2021 r. → Problemy z zarządem

Postępowanie rejestrowe i sprawozdawczość w pandemii → problemy z zarządem →  Elektronizacja postępowania od 2021 roku, Prosta Spółka Akcyjna
©  Polskie Towarzystwo Prawa i Gospodarki

E-KRS

Sędzia Aleksandra Ziółkowska-Majkowska

Wiceprezes Rejonowego Sądu dla m.st. Warszawy. Wiceprezes ds Krajowego Rejestru Sądowego   - Specjalizuje się w prawie spółek, postępowaniu rejestrowym oraz prawie upadłościowym i restrukturyzacyjnym. Orzeka w sprawach gospodarczych.

Rejestracja vs WYREJSTROWANIE → POSTĘPOWANIE DOTYCZĄCE POWOŁANIA i ODWOŁANIA CZŁONKA ZARZĄDU   ( case study w odniesieniu do największego Sądu Gospodarczego w Polsce → M. Stoł. Warszawa ) → Wnioski do KRS 

 

 

 

 
2.03.2021
 

Miejsce

ONLINE - ZOOM

Pakiet materiałów

*Potwierdzone 

350 ZŁ + VAT

 

 

Dla kogo ?

  • Zarząd
  • Kadra Managerska
  • Prawnicy , Radcowie
  • Księgowi
  • Prokurenci

 

Zmiany 2021 - Jak się przygotować ?

 

  • E-KRS
  • Prosta Spółka Akcyjna
  • Elektroniczne postępowanie rejestrowe

 
Rejestracja vs wyrejestrowanie i likwidacja w
PANDEMII

 

Poprawne wypełnianie formularzy

Prokurent w postępowaniu rejestrowym

 
Każda ze spółek handlowych może powołać szczególnego pełnomocnika, jakim jest prokurent. Przepisy regulujące prokurę zawarte są w art. 1091 – 1098 Kodeksu cywilnego. Zgodnie z art. 1091 Kodeksu cywilnego, pełnomocnictwo jakim jest prokura, obejmuje umocowanie do czynności sądowych i pozasądowych, jakie są związane z prowadzeniem przedsiębiorstwa. Prokura jest więc formą szczególnego pełnomocnictwa, a to ze względu na fakt, że mocodawcą może być wyłącznie przedsiębiorca podlegający obowiązkowi wpisu do rejestru (KRS bądź CEiDG), oraz ze względu na to, że zakres tego pełnomocnictwa wynika z ustawy, a nie tak jak w przypadku pełnomocnictwa z umocowania jakie pełnomocnik otrzymuje od mocodawcy. 

 

Pełnomocnik vs Prokurent


Zgodnie z art. 1091 Kodeksu cywilnego prokura jest pełnomocnictwem udzielonym przez przedsiębiorcę podlegającego obowiązkowi wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej albo do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego. Pełnomocnictwo to obejmuje umocowanie do czynności sądowych i pozasądowych, jakie są związane z prowadzeniem przedsiębiorstwa. W związku z powyższą regulacją prokury rodzi się pytanie, czy prokurent może podpisać wniosek do KRS?

 

Przekształcenie spółki sp z.o.o.

 

→ Zgłoszenie

 

 

 Program 2_03_2021 godz.9.15 

 

 

I. WPROWADZENIE.

NOWE POSTĘPOWANIE REJESTROWE i PROSTA SPÓŁKA AKCYJNA

Zmiany są daleko idące i dotyczą nie tylko formy składanych dokumentów. Elektronizacja postępowania rejestrowego była zapowiadana od wielu lat.

  1. doręczenie orzeczeń
  2. zaskarżanie orzeczeń wydawanych przez referendarzy
  3. stwierdzenie przez referendarza zasadności wniesionej skargi
  4. zażalenie poziome

PROSTA SPÓŁKA AKCYJNA od 1.07.2021

  1. Łatwe powołania (elektronicznie lub aktem notarialnym),
  2. Możliwość odroczenia wniesienia wkładów do 3 lat,
  3. Niska wartość kapitału zakładowego (1 PLN)  i możliwość jego zmiany bez zmiany statutu,
  4. Dowolność w konstruowaniu postanowień umowy spółki,
  5. Możliwość wnoszenia wkładów w postaci świadczenia pracy
  6. Możliwość wprowadzenia akcji beznominałowych (wydawanych w zamian za know-how, opracowania pomysłu na innowacyjny produkt lub usługę),
  7. Rozwiązywania spółki – bez przeprowadzania procedury likwidacyjnej,
  8. Brak obowiązku rady nadzorczej.

II. NOWE POSTĘPOWANIA PRZED SĄDEM REJESTROWYM – ELEKTRONIZACJA POSTĘPOWANIA od 2021 r.

  1. elektroniczna forma wniosku
  2. składanie wszelkich dalszych pism w toku postępowania
  3. nowa forma prowadzenia akt rejestrowych – zasady przechowywania i udostępniania akt rejestrowych
  4. postępowanie rejestrowe dotyczące przedsiębiorców / członków zarządu
  5. postępowanie rejestrowe dotyczące Rejestru Dłużników Niewypłacalnych
  6. nowe obowiązki podmiotów w toku postępowania rejestrowego
  7. składanie środków zaskarżenia

 

III. POSTĘPOWANIE DOTYCZĄCE POWOŁANIA I ODWOŁANIA CZŁONKA ZARZĄDU - WNIOSEK

  1. dokumenty będące podstawą wpisu – forma
  2. złożenie oświadczenia o rezygnacji z pełnienia funkcji
  3. przykład OŚWIADCZENIA
  4. jak prawidłowo wypełnić wniosek do KRS

 

IV. BRAK ZARZĄDU / REPREZENTACJI - A WPŁYW NA POSTĘPOWANIE REJESTROWE - Problemy z zarządem

  1. Jednoosobowy zarząd a reprezentacja w spółce z o.o.
  2. Brak zarządu a reprezentacja w spółce z o.o.
  3. Odpowiedzialność oraz skutki nienależytej reprezentacji
  4. Niezgłoszenie rezygnacji członka zarządu do KRS - konsekwencje i odpowiedzialność
  5. Jak postępować w razie nie zgłoszenia swojej rezygnacji z funkcji członka zarządu do KRS?
  6. Reprezentacja - Problemy z Zarządem

V. PROKURA VS PEŁNOMOCNICTWO.

  1. Różnice miedzy prokurentem a pełnomocnikiem

  2. Czy prokurent/pełnomocnik może dokonać wpisu do KRS

  3. Czy prokurent może podpisać wniosek do KRS?

    Część sądów rejestrowych pomimo mogło by się wydawać jednolitego głosu piśmiennictwa, a także orzeczeń w tym zakresie, w dalszym ciągu liberalnie podchodzi do tematu wniosków do KRS podpisywanych przez prokurenta i dopuszcza taką formę reprezentacji spółki w toku postępowania rejestrowego.

 

  1. Prokurent a obowiązek złożenia wniosku o ogłoszenie upadłości

  2. Czy prokurent/pełnomocnik może zgłosić wniosek o upadłość ?

VI. POSTĘPOWANIE PRZYMUSZAJĄCE PO ZMIANACH

 

VII. PODSTAWY WSZCZĘCIA I PRZEBIEG POSTĘPOWANIA O ROZWIĄZANIE PODMIOTU WPISANEGO DO REJESTRU BEZ PRZEPROWADZENIA POSTĘPOWANIA PRZYMUSZAJĄCEGO

VIII. REJESTRACJA SPÓŁEK W SYSTEMIE S-24

IX. PRZEKSZTAŁCANIE SP ZOO 

X. REPOZYTORIUM DOKUMENTÓW FINANSOWYCH

  • nowe zasady dotyczące składania sprawozdań finansowych
  • błędy sprawozdawcze

XI. REPOZYTORIUM AKTÓW NOTARIALNYCH

 

XII. AUTOMATYZACJA WPISÓW W KRAJOWYM REJESTRZE SĄDOWYM

XIII. NOWE OBOWIĄZKI CENTRALNEJ INFORMACJI KRS

XIV. KURATOR

  • kurator ustanowiony na podstawie art. 42 kc
  • kurator ustanowiony na podstawie art. 69 kpc
  • zasady wynagradzania kuratora

XV. WYREJSTROWANIE I BEZPIECZNA LIKWIDACJA SPÓŁKI

 

 

Kontakt
22 _487 95 11


Zgłoszenie

© Polskie Towarzystwo Gospodarki Rynkowej

Polecamy:

 


Sędzia Leszek Ciulkin / Prof. Andrzej Jakubecki 18.03.2021  - 

ODPOWIEDZIALNOŚĆ i OBRONA ZARZĄDU - RESTRUKTURYZACJA

 

 

 

Rezygnacja

. *  Korzystamy z danych wyłącznie dla celów prowadzonej działalności - do kontaktów handlowych w ramach prowadzonych  projektów szkoleniowych.


wypisz się z listy mailingowej

Nowe szkolenia dotowane

Dzień dobry,
 
Pragnę zapytać o możliwość wysłania niezobowiązującej informacji o dotowanych, zamkniętych kursach dla podmiotów gospodarczych i instytucji w całej Polsce.
Proponujemy zajęcia ze wsparciem od 40% do nawet 80%. Uczestnicy pokrywają tylko pozostałą część wydatków.

 

W razie zainteresowania proszę o informację zwrotną - przekażę tematy zajęć, programy, ceny i wszelkie niezbędne informacje.

 

W przeciwnym razie wystarczy odesłać maila zwrotnego z treścią "brak zgody", to spowoduje zapomnienie adresu cenhongfisherindo.data@blogger.com

 

Ewentualnie proszę skorzystać z linku: Tak, proszę o tematykę lub Nie, nie mam takiej potrzeby.

 

z poważaniem,
Konrad Musiał

ODBIORCA#MD5}

Kontakty biznesowe - promocja

Dzień dobry,

 

Pragnęłabym przesłać informacje o aktualnych rabatach na kontakty biznesowe do przedsiębiorstw (maile, telefony, branże, itd. - kilka milionów rekordów).

 

Czekam na ewentualne pytania. Chętnie przekażę dokładne informacje, statystyki i ceny.


W przeciwnym przypadku wystarczy odesłać maila zwrotnego z treścią "brak zgody" , to spowoduje zapomnienie adresu cenhongfisherindo.data@blogger.com

 

Pozdrawiam,

Joanna Rabiej

ODBIORCA#MD5}

75990EBD6ED03B5882D1

Telefoniczne techniki w aktywnym POZYSKIWANIU KLIENTÓW w pandemii

Education-FirstTelefoniczne techniki w aktywnym pozyskiwaniu klienta w pandemii → TELEMARKETING

[ * Niezbędne w pracy zdalnej  i obsłudze]

Wysokojakościowe
ofertowanie
Zdalna sprzedaż
w pandemii
Wsparcie sprzedaży online

 

ĆWICZENIA → Jak skuteczniej wykorzystać techniki sprzedaży i wpływu społecznego do osiągnięcia swoich celów. → Opracowanie przez trenera planu doskonalenia prowadzenia rozmów handlowych usprawni wykorzystanie ZDALNYCH TECHNIK SPRZEDAŻY w pozyskiwaniu klientów

 


Coach: Krzysztof Podstawka - Wydział Zarządzania UW

Wydział Zarządzania w Katedrze Marketingu Uniwersytetu Warszawskiego. Ponad 3500 szkoleń przeprowadzonych. Arbiter NATIONAL SALES AWARD 2021. Specjalizacja : Coaching , Marketing sprzedażowy, Techniki Pozyskiwania klientów i zwiększania wydajności handlowej 

Jak typować i gdzie szukać nowych klientów ?

  • Bazy danych
  • Internet

1.Zastosowania i rodzaje telemarketingu:

  1. Telemarketing przychodzący (pasywny)
  2. Telemarketing wychodzący (aktywny)

2.Zasady i techniki komunikacji interpersonalnej przez telefon + autotest umiejętności telemarketingowych

  • Zasady mówienia, w tym: unikanie fauli
  • Zasady słuchania rozmówcy

3.Praktyczne rady do długotrwałej pracy głosowej przez telefon + ćwiczenie

4.Aktywny telemarketing + telemarkting jako wsparcie sprzedaży internetowej i kampanii online

  1. Otwarcie rozmowy – intrygujące przedstawienie
  2. Nawiązanie kontaktu z docelowym rozmówcą – jak omijać „rogatkowych”
  3. Zaciekawianie przedmiotem rozmowy - Jakie zaciekawiacze („teasery”)
  4. Sondaż potrzeb i oczekiwań rozmówcy – poszukiwanie szans sprzedaży
  • słuchanie i wypytywanie klienta
  • kolejność operowania pytaniami
  • podsumowanie sondażu + ćwiczenie w parach
  • Kiedy klient mówi, że już współpracuje z innym dostawcą

4.5 Jak prowadzić efektywną prezentację propozycji dla klienta:

  • optymalny język argumentacyjny
  • budowa pasm argumentacyjnych + indywidualne ćwiczenie namysłowe
  • ocena rezultatów ćwiczenia

4.6. Reguły i techniki rozmawiania o cenach

  • Najpierw oferowane wartości/korzyści – potem ceny
  • Techniki zmniejszania dolegliwości ceny („kanapka cenowa”, „rozmiana na drobne”, itp.)

4.7. W jaki sposób identyfikować i usuwać obiekcje klienta - różne metody

  • indywidualne ćwiczenie namysłowe + ocena rezultatów ćwiczenia

4.8. Metody osiągania uzgodnień i zamykania kontaktu:
wyczuwanie optymalnego momentu

  • techniki przezwyciężania wahań klienta („łańcuch potwierdzeń”, „za i przeciw”, itp.)

5. Wznawianie kontaktu z „niezdecydowanym” klientem

  • Przypominanie walorów oferty czy coś nowego?
    „nowy as w rękawie?”
  • Najczęstsze błędy w praktyce negocjacji

6.Telefoniczna obsługa interwencji i reklamacji klientów

  • sekwencja technik
  • Ćwiczenie

7.Ćwiczenie podsumowujące - Spróbuj mnie namówić przez telefon

 

17.45


Termin: 3.03.2021

Szkolenie online: 
 

 

Czas: 9.15-17.45

Prelegent:  Krzysztof Podstawka UW

 

Nowe twarde umiejętności:

Jak zwiększyć sprzedaż w dobie pandemii i kryzysu ?

Wsparcie sprzedaży online

→ Wysokojakościowe pasma argumentacyjne 

→ Sformułowania, które sprzedają

 

Zaproponowane przez trenera reguły i zasady od lat są uważane za podstawowe zasady gwarantujące sukces w zakresie sprzedaży oddziaływania na nowych i dotychczasowych klientów.

 

Dla kogo?

  • piony handlowe i marketingowe
  • specjaliści ds sprzedaży
  • właściciele
  • piony ds rozwoju

  

 

Udział :

  • 345 zł + VAT - 1 os
  • 325 zł + VAT/ os - 2 os
  • 315 zł + VAT/os - 3 os

 

Zgłoszenie

 

 

 



 

Kontakt

© EDUCATION-FIRST

22 644 18 35

k.662071646

Zgłoszenie

 

Zgłoszenie


Nie udostępniamy danych - W celu usunięcia 
prosimy o kliknięcie linku poniżej. Wykorzystujemy dane w ramach prowadzonej działalności. 




wypisz się z listy mailingowej

Chcesz skutecznej promocji? Do you want effective promotion?

TO WIĘCEJ NIŻ FACEBOOK DLA BIZNESU

Promuj, podnoś pozycję, reklamuj. Udostępniaj i organizuj kontakty biznesowe. Integruj funkcje systemu

Dzięki temu już ponad 26 000 firm zwiększyło sprzedaż, podniosło rozpoznawalność w internecie i nawiązało nowe kontakty biznesowe przekładające się na wzrost sprzedaży i wzrost popularności. Nie fisiuj - skorzystaj.

Używając narzędzi, możliwości i środków systemu efektownie zaprezentujesz Twój biznes a to lepsze funkcjonowanie każdej firmy

Zdobędziesz nowych klientów, kooperantów, odbiorców, podniesiesz pozycję w Internecie, a firma będzie bardziej rozpoznawalna. Będzie postrzegana jako nowoczesna i innowacyjna.

 KORZYSTAJ BEZ ŻADNYCH KOSZTÓW Z PAKIETÓW STARTER

Niniejsza informacja nie jest oświadczeniem woli zawarcia jakiejkolwiek umowy w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego oraz nie została skierowana dla celów marketingu bezpośredniego. Jeśli omyłkowo dostałeś od nas informację, której nie chciałeś otrzymać użyj tego linku  lub wyślij e-mail i odstąp od możliwości otrzymywania jakichkolwiek informacji w przyszłości oraz w przypadku gdyby przez pomyłkę ta wiadomość trafiła na prywatny adres osoby fizycznej

 

MORE THAN FACEBOOK FOR BUSINESS

Share and organize your business. Integrate the functions of the system. Promote, raise your position, advertise

As a result, more than 26,000 companies have increased sales, increased recognition on the Internet and established new business contacts, which translated into increased sales and increased popularity. Don't fuss - take advantage

Firmbook's tools, possibilities and means mean better business functioning

Thanks to this, you will gain new customers, cooperators, recipients, raise your position in the Internet, and the company will be more recognizable. Your business will be perceived as modern and innovative ...

ENJOY STARTER PACKAGES WITHOUT ANY COST

This information is not a declaration of will to conclude any contract within the meaning of the provisions of the Civil Code and has not been directed for the purposes of marketing. If you have mistakenly received information from us that you did not want to receive, use this link  or send e-mail and withdraw from the possibility of receiving any information in the future and in case if by mistake this message was sent to the private address of a natural person