Coach: Krzysztof Podstawka - Wydział Zarządzania UW  Wydział Zarządzania w Katedrze Marketingu Uniwersytetu Warszawskiego. Ponad 3500 szkoleń przeprowadzonych. Arbiter NATIONAL SALES AWARD 2021. Specjalizacja : Coaching , Marketing sprzedażowy, Techniki Pozyskiwania klientów i zwiększania wydajności handlowej    1. Lejek sprzedażowy a różne metody ofertowania i sprzedaży:     - Pakiety direct-mail i poczta elektroniczna
   - Telefon
   - Komunikatory: rozmowy pojedyncze a grupowe
   - prezentacje
   - Kiedy i jak niezbędne spotkania twarzą w twarz
 Ćwiczenie      2. Jak zdalnie przykuć uwagę: copywriting oferty i teasery:    - Przewagi naszej oferty a korzyści dla klienta
   - Budowanie pasm argumentacyjnych
   - Cechy i konstrukcja dobrego teasera
 Ćwiczenie      3. Warsztat skutecznego pakietu direct-mail:    - Do kogo wysyłać i co w pakiecie
   - Konstrukcja nie odpartego listu ofertowego
 Ćwiczenie      4. Praktyka direct-emails z dużym responsem:    - Angażująca treść a załączniki i linki
 Ćwiczenie      Ćwiczenie. Nawiązywanie kontaktu z nowym klientem   5. Co można skutecznie osiągnąć przez telefon:    - Skuteczne łączenie z docelowym rozmówcą
   - Teasowanie tele-rozmówcy
   - Sondowanie klienta i jego preferencji
   - Co dalej przez telefon
   - Umawianie kolejnych spotkań
   - Ćwiczenie.
      6. Słuchanie i sondowanie klienta w spotkaniu na komunikatorze    - Zasady tzw. aktywnego słuchania klienta: reakcje, parafrazy, itp.
   - Pytania zamknięte i otwarte: zalety i wady
   - Kolejność wątków w sondażu klienta
   - Notowanie w trakcie sondażu i reasumpcja
   - SPIK: specjalna technika na trudnych klientów
 Ćwiczenie. Sondaż w parach z zamianą ról          7. Dopasowane pasma argumentacyjne w skutecznym przekonywaniu    - Asertywne reakcje na nadmierne oczekiwania klientów
   - Budowa efektywnych pasm argumentacyjnych
   - Operowanie korzyściami i cechami oferty
   - Techniki prezentacyjne
   - Sprawdzanie efektu argumentacji
 Ćwiczenie. Przygotowanie dopasowanych pasm argumentacyjnych      8. Metody pozwalające identyfikować i usuwać obiekcje klientów    - Rodzaje obiekcji i zastrzeżeń klienta
   - Reagowanie na obiekcje
   - Dobór odpowiedniej metody usuwania obiekcji klienta
 Ćwiczenie. Najczęściej spotykane obiekcje i sposoby usuwania       9.Techniki negocjacji z klientem i zarządzania ustępstwami    - Zasady komentowania i negocjowania cen
   - Najczęstsze błędy w praktyce negocjacji
   - Praktyczne reguły negocjacji handlowych z klientem
      10. Metody przekonywania (kontraktacji) klienta    - Wychwytywanie gotowości klienta
   - Wybór odpowiedniej metody przekonywania klienta
      11.Jak być profesjonalnym doradcą klienta ? - Doradca techniczno-handlowy    - Wciskać sprzedaż czy doradzać w zakupie ?
   - Doradzanie z wykorzystaniem praktycznych reguł wywierania wpływu
   - Doradca dostosowany do klienta aż do granic asertywności
   - Techniki asertywne z trudnymi klientami
   - Ćwiczenie. Asertywna odmowa z opcją zamienną.
      Doradca techniczno-handlowy    - Doradca w skutecznym serwisie i obsłudze klienta
   - Doradca techniczno-handlowy w Internecie: wpisy na forach, tweety, blogi, vortale poradnicze, webinaria, youtube
   - Doradca jako dawca contentu do firmowych newsletterów/blogów/portali
 
       12. Ćwiczenie podsumowujące - Spróbuj mnie namówić     17.45    |            |                         Termin: 19.01.2021
  Szkolenie online →      Czas: 9.15-17.45  Prelegent:  Krzysztof Podstawka UW      Nowe umiejętności:
 
   →Jak zwiększyć sprzedaż w dobie pandemii i kryzysu ?  → Pozyskanie twardych umiejętności zarabiania na nowych i dotychczasowych klientach  → Doradca techniczno - handlowy w pandemii       Zaproponowane przez trenera reguły i zasady od lat są uważane za podstawowe zasady gwarantujące sukces w zakresie sprzedaży oddziaływania na nowych i dotychczasowych klientów.     Dla kogo?    - piony handlowe i marketingowe
   - specjaliści ds sprzedaży
   - właściciele
   - piony ds rozwoju
              Udział :    - 345 zł + VAT - 1 os
   - 325 zł + VAT/ os - 2 os
   - 300 zł + VAT/os - 3 os
 
                         |            |          
 
    |            |   
  
No comments:
Post a Comment