Anna walczy o życie - Pomóż jej wygrać z rakiem!

Zdjęcie

Anna kontra Rak: Pomóż jej zwyciężyć!

Cześć,

Jestem Anna i chcę podzielić się z Tobą moją historią.
Byłam mamą dwójki dzieci: 7-letniej Igi i mojego małego Aniołka, Piotrusia. Synek walczył przez większość swojego życia z glejakiem mózgu. To był czas pełen bólu, trudnych decyzji i przede wszystkim ogromnej miłości. Zrezygnowałam z pracy, by być przy nim, wspierając go każdego dnia. Rak zabrał mi praktycznie wszystko – sens życia, ukochane dziecko, marzenia, plany, zdrowie.

Po śmierci Piotrusia myślałam, że onkologia, która towarzyszyła mi przez 8 lat pozostanie tylko wspomnieniem. W marcu 2023 roku dowiedziałam się, że mam raka piersi… Przeszłam operację, ale wyniki nie były obiecujące. Guz był znacznie większy niż się spodziewano. To był dopiero początek druzgocących wiadomości. Ze względu na liczne ogniska przerzutowe w całym kręgosłupie i czaszce, grożące złamaniem, unieruchomiono mnie specjalnym gorsetem. Dodatkowo mam wzmocnienie pod żuchwą, które stabilizuje odcinek szyjny. Z tego powodu oraz przez silne bóle kości nie mogę samodzielnie funkcjonować.


Pomagam

Zdjęcie
Od tego czasu każdy dzień to walka. Walka o zdrowie, o życie. Koszty mojego leczenia (konsultacji medycznych, nierefundowanych leków i suplementów, rehabilitacji, terapii psychologiczno-psychiatrycznej, specjalnej diety) wynoszą ponad 3 tysiące złotych miesięcznie. To dla mnie zbyt duży ciężar.

Ale mam nadzieję. Nadzieję na lepsze jutro. Nadzieję, że zobaczę, jak moja córeczka pójdzie do szkoły, że spędzę więcej czasu z mężem i rodziną. To oni dają mi siłę do walki.

Twoje wsparcie może uczynić cuda. Dzięki Tobie będę mogła kontynuować i wygrać moją walkę o życie.

Dziękuję Ci z całego serca, Anna

Przekaż darowiznę teraz:
Fundacja Fabryka Dobrych Projektów
ul. A. Branickiego 23/60, 02-972 Warszawa
Nazwa banku: Santander Bank
Nr: 10 1090 2590 0000 0001 5432 3131
Tytuł przelewu: Anna Doroba

No comments:

Post a Comment