Za chwilę dojdzie do tragedii, pomóż mojej córeczce!

Na NFZ nie mam co liczyć, muszę sama zebrać środki na operację.
Zdjęcie
Moja wysportowana, zdobywająca medale w pływaniu córeczka może zaraz stracić wszystko, co do tej pory osiągnęła! Jej stopy są całkowicie zdeformowane, nie może stawać, chodzić, ból nie pozwala jej już nic robić. Od dwóch lat czeka na operację na NFZ, ostatnio usłyszałam, że czas oczekiwania to od 3 do 5 lat. Zuzia nie ma tyle czasu, jeśli zabieg nie odbędzie się szybciej, już nigdy nie stanie na własnych nogach!


POMAGAM ZUZI


Pierwszą operację Zuzia przeszła jeszcze w moim brzuchu - było to zamknięcie przepukliny oponowo-rdzeniowej. Byłam pewna, że to uleczy moje dziecko już na zawsze. Jak w ogromnym byłam błędzie przekonałam się tuż po porodzie, kiedy wylądowałyśmy na OIOM-ie. Poza rozszczepem kręgosłupa córeczka miała niedowład kończyn dolnych, skoliozę, pęcherz neurogenny, porażenie zwieraczy, przykurcze w stawach biodrowych i kolanowych, stopy końsko-szpotawe oraz złamaną nogę.

Operacja córki została wyceniona na 21 000 zł. Od razu po niej będzie musiała być intensywnie rehabilitowana przez kilka miesięcy - kosz to ok. 1 400 zł. Dodatkowo wymiany będzie wymagał jej aparat HKAFO, dzięki któremu może chodzić przy pomocy kul - jego koszt to ok. 10 000 zł.

Zuzia jest silna, dzielna, twarda i pozytywna. Nie zadaje trudnych pytań i nie rozczula się nad sobą. Choroba chce odebrać jej marzenia, plany i pozbawić ją radości życia. Proszę, spójrz na moją córkę tak, jakbyś patrzył na swoje dziecko czy osobę Ci bliską. Pomóż jej żyć na miarę jej możliwości, bez piętna bycia gorszą!

Jolanta, mama Zuzi

Przekaż darowiznę teraz
Fundacja Mam serce, ul. Dereniowa 10/91, 02-776 Warszawa
Nazwa banku: Santander Bank
Nr: 44 1090 1043 0000 0001 4778 3730
Tytuł przelewu: Zuzia Ziemka

Zdjęcie
Katarzyna Kalfas-Walczak
Opiekun Darczyńcy
katarzyna.kalfas@mam-serce.org
Facebook. Pobierz obrazki.Instagram. Pobierz obrazki.Twitter. Pobierz obrazki.You Tube. Pobierz obrazki.

wypisz_mnie

No comments:

Post a Comment