Uratuj Nikolę zanim choroba ją zabije!

Walczymy, by dziewczynka dożyła podania leku na SMA
Zdjęcie
Przez 17 lat moje dziecko żyło z wyrokiem śmierci. Na szczęście pojawiła się nadzieja‌ Nikola została zakwalifikowana do testu klinicznego leku, który w znacznym stopniu zatrzyma postęp SMA. Niestety pogłębiające się skrzywienie kręgosłupa może doprowadzić do tego, że podanie go nie będzie już możliwe. Walczę o to, by moja córka dożyła dnia rozpoczęcia terapii!

Rdzeniowy zanik mięśni typu drugiego (SMA) to cichy zabójca‌ Wraz z postępem choroby znika też nasza Nikola. Mięśnie odmawiają jej posłuszeństwa, obecnie walczymy o sprawność tych odpowiedzialnych za oddychanie i przełykanie. Każdej nocy podłączamy Nikolę do respiratora, żeby mogła dożyć następnego dnia.

Zdjęcie. Pobierz obrazki.
Aby terapia była skuteczna, konieczne jest utrzymanie Nikoli w jak najlepszej kondycji. Potrzebujemy do tego odpowiednich sprzętów medycznych i rehabilitacyjnych, by nie doszło do dramatu i postępująca skolioza nie uszkodziła jej narządów wewnętrznych! Łączny koszt wózka, gorsetu, podnośnika, windy to ok. 75 tys. zł.

Jestem przerażona myślą, że nie zdążymy na czas, że śmierć przyjdzie szybciej niż podanie leku‌ Jej ból i mój strach przed najgorszym to nasza codzienność. Nie chcę się już dłużej zastanawiać co będzie pierwsze! Proszę pomóż mojej córeczce!

Żaneta Gościniak, mama

Przekaż darowiznę bez prowizji
Fundacja Mam serce, ul. Dereniowa 10/91, 02-776 Warszawa
Nazwa banku: Bank Millenium
Nr: 26 1160 2202 0000 0001 6899 7325
Tytuł przelewu: Nikola Gościniak

lub
Wpłać przez Zdjęcie
*Portal Siepomaga pobiera 6% prowizji

Zdjęcie
Katarzyna Kalfas-Walczak
Fundacja Mam serce
katarzyna.kalfas@mam-serce.org
Facebook. Pobierz obrazki. Instagram. Pobierz obrazki. Twitter. Pobierz obrazki. You Tube. Pobierz obrazki.

No comments:

Post a Comment