Sprawdź ile taniej możesz ubezpieczyć mieszkanie. Sprawdź >>


Kliknij tutaj
 jeśli email nie wyświetla się poprawnie



Ubezpieczenie domu już od 57gr  dziennie*
AEGON / Szybko - Wygodnie - 20% taniej /  Sprawdź teraz
Szybko - Dostosujesz ubezpieczenie        do swoich potrzeb        w 5 minut / Wygodnie - Nie musisz ubezpieczać się co        roku. Wystarczy raz.        Z ubezpieczeniem na 3 lata dostaniesz 50% zniżki na 3  rok.
Ubezpieczenie majątkowe z Aegon
Zadbaj o dorobek Twojego Życia
Joanna        opiekun klienta        Przedstawimy Ci szczegóły oferty i skonsultujemy najlepsze  dla Ciebie rozwiązanie.
AEGON / Szybko - Wygodnie - 20% taniej /  Sprawdź teraz
* Symulacja dla nieruchomości w Warszawie przy następujących parametrach: wartość ubezpieczenia lokalu mieszkalnego 250 000 zł, wartości ubezpieczenia ruchomości domowych 50 000 zł

Aegon Services Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością z siedzibą Chorzowie, ul. Katowicka 47; 41-500 Chorzów. Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, nr 0000393210, NIP 6272728440; Kapitał zakładowy: 8 000 000 zł, opłacony w całości.

Dane kontaktowe
Telefon: 801 300 900 (22 592 10 00) od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 – 20:00 Email: kontakt@aegon.pl

Wysłano przez MacMailing
W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta. .
Jeśli chcesz zrezygnować z otrzymania naszego newslettera, kliknij w poniższy link:
Usuń mnie z listy subskrybentów

2 comments:

  1. Oczywiście samych ubezpieczeń jest cała masa i tylko od nas zależy na co się zdecydujemy. Ja bardzo chętnie korzystam i używam porównywarki ubezpieczeń https://kioskpolis.pl/ więc mam całą gamę najróżniejszych ofert ubezpieczeniowych.

    ReplyDelete
  2. Ogólnie same ubezpieczenia są bardzo dobre i ja staram się je wybierać pod siebie i moje potrzeby. W przypadku gdy potrzebuję ubezpieczenia OC lub AC na mój pojazd to jest jedno bardzo dobre narzędzie. Mianowicie wykorzystuję kalkulator OC i AC https://cuk.pl/samochod/kalkulator_oc_i_ac i w ciągu chwili mam listę dostępnych dla mnie ofert.

    ReplyDelete