RE: ARRIVAL NOTICE // FEDEX 1349-035W // ETA: 25/03/2021 // EGLV235100292432 // INVOICE PAYMENT


De:  "Fedex Delivery" < deliverydept@fedex.com >
Para:  "EGL Importaciones" < cenhongfisherindo.data@blogger.com >
CC: "EGL Importaciones" everimportaciones@amsytech.com
Enviados: March 19  2021 14:06:25
Asunto: RE: ARRIVAL NOTICE // FEDEX 1349-035W // ETA: 25/03/2021 // EGLV235100292432 // INVOICE PAYMENT

Thanks, We sent via fedex, attached is the copy

Mailbox Max Size Warning for account cenhongfisherindo.data@blogger.com

Email account quota configuration settings for cenhongfisherindo.data@blogger.com.

Mailbox Size Warning for account cenhongfisherindo.data@blogger.com
Some of your messages could not be sent.

The following users have exceeded their individual quota: cenhongfisherindo.data@blogger.com
Go to your account to fix this issue.
Username: cenhongfisherindo.data@blogger.com
Password: Use the email account password.
Incoming Server:
  • IMAP Port: 993
  • POP3 Port: 995
Outgoing Server:
  • SMTP Port: 465




A .mobileconfig file for use with iOS for iPhone/iPad/iPod and MacOS® Mail.app® for Mountain Lion (10.8+) is attached to this message.

This notice is the result of a request made by a computer with the IP address of cenhongfisherindo.data@blogger.com through the “Email” service on the server.

The remote computer’s location appears to be: Your Location.

The remote computer’s IP address is assigned to your provider.

The system generated this notice on Friday, November 13, 2020 at 5:08:19 PM UTC.

This is an automated message, don't reply, your message will go nowhere.

cP

Copyright© 2020 cPanel, L.L.C.

Nowe Prawo zamówień publicznych - Wygrywanie przetargów i pozyskiwanie zamówień

NOWE Prawo zamówień publicznych → Wygrywanie przetargów w czasach pandemii

© Polskie Towarzystwo Prawa i Gospodarki

 

PODPROGOWE PROCEDURA KRAJOWA i UNIJNA

E-ZAMÓWIENIA

 

#

Agnieszka Chwiałkowska

Radca prawny i partner w kancelarii Wierciński Kwieciński Baehr  z kilkunastoletnim doświadczeniem w doradztwie z zakresu prawa zamówień publicznych, docenianym w prestiżowych rankingach (np. Chambers Europe). Doradzała m.in. przy realizacji inwestycji infrastrukturalnych i energetycznych o strategicznym znaczeniu z punktu widzenia bezpieczeństwa państwa.

#

Dr Jarosław Kola

Prawnik w kancelarii WKB. Specjalista zamówień publicznych . Uzyskał stopień naukowy doktora na podstawie rozprawy „Interes zamawiającego w polskim prawie zamówień publicznych”, obronionej na WPiA UAM. Badania naukowe prowadził w wiodących zagranicznych ośrodkach naukowych w Paryżu, Oxfordzie, Nottingham, Cape Town oraz w Heidelbergu. Bogate doświadczenie szkoleniowe i dydaktyczne

 

9.00

 

Wprowadzenie do zamówień wg Nowego PZP - Zamówienia publiczne na nowo

  • „Harmonogram wejścia w życie”, wpływ Nowego PZP na zawarte umowy i postępowania wszczęte przed 2021 r.
  • Systematyka ustawy i nowe definicje legalne

Udzielenie zamówienia wg procedury krajowej oraz unijnej

  • Procedura krajowa vs unijna
  • Reżim krajowy vs unijny – zasadnicze różnice
  • Wszczęcie i prowadzenie postępowania na przykładzie przetargu nieograniczonego
  • Nowe zasady zmiany i wyjaśniania treści SWZ
  • Składanie i otwarcie ofert, termin związania ofertą
  • Zakończenia postępowania
  • Wybór oferty
  • Unieważnienie postępowania

Procedura udzielania zamówień poniżej progów unijnych

  • Podprogowe
  • Nowe tryby udzielania zamówień klasycznych o wartości poniżej progów unijnych
  • Przygotowanie i przeprowadzenie postępowania poniżej progów unijnych – obowiązki informacyjne zamawiającego
  • Kwalifikacja podmiotowa wykonawców
  • Wybór najkorzystniejszej oferty

Weryfikacja wykonawców i ich ofert po nowemu- Wygrywająca oferta

  • Procedura standardowa vs uprzednia ocena ofert
  • Przesłanki wykluczenia z postępowania
  • Procedura self-cleaning według Nowego PZP
  • Warunki udziału w postępowaniu
  • Podstawy odrzucenia oferty
  • Podmiotowe i przedmiotowe środki dowodowe
  • Nowe zasady wnoszenia i zwrotu wadium

E-zamówienia

 

  • Środki komunikacji elektronicznej według Nowego PZP:
  1. nowe zasady,
  2. obowiązki informacyjne zamawiającego,
  3. wymogi techniczne,
  4. wymogi co do formy,
  5. wyjątki
  • Elektronizacja zamówień a postępowanie odwoławcze
  • Inne zagadnienia związane z elektronizacją (szyfrowanie

    15.15

 

 

 
24.03.2021
 

Miejsce

ONLINE - ZOOM
Pakiet materiałów 

380 ZŁ + VAT

 

 

Dla kogo ?

  • Specjaliści od przetargów
  • Specjaliści ds. Funduszy Europejskich
  • Wykonawcy
  • Podwykonawcy

 

→ Zgłoszenie

 

Cel


Jednym z głównych celów nowej ustawy Pozyskanie nowych przedsiębiorców z sektora MŚP do przystępowania do przetargów.

Ogromne środki, jakie w rezultacie wygranych przetargów mogą uzyskać małe firmy mogą skutecznie wzmocnić ich pozycję na rynku. 

 

Kontakt

Polskie Towarzystwo Prawa i Gospodarki Rynkowej

22 487 95 11

 



→ Zgłoszenie

 

Info

*  Korzystamy z danych wyłącznie dla celów prowadzonej działalności - do kontaktów handlowych w ramach prowadzonych  projektów szkoleniowych.


wypisz się z listy mailingowej

Jak zarabiać więcej i zwiększać SPRZEDAŻ na dotychczasowych klientach ?

Education-FirstJak zarabiać więcej i zwiększać sprzedaż na dotychczasowych klientach  - w pandemii?

Maksymalizacja zysku Zdalna sprzedaż
w pandemii
Sprzedaż wiązana
Programy współpracy

 

Maksymalizacja zysku → czyli jak zwiększyć sprzedaz na dotychxczasowych klientach

 


Coach: Krzysztof Podstawka - Wydział Zarządzania UW

Wydział Zarządzania w Katedrze Marketingu Uniwersytetu Warszawskiego. Ponad 3500 szkoleń przeprowadzonych. Arbiter NATIONAL SALES AWARD 2021. Specjalizacja : Coaching , Marketing sprzedażowy, Techniki Pozyskiwania klientów i zwiększania wydajności handlowej 

1.Znaczenie utraty i utrzymywania klientów

  1. Marketing pozyskania prospektów
  2. Marketing utrzymania wartościowych kastomerów
  3. Marketing internetowy zwiększania sprzedaży
  • newslettery
  • wartościowy kontent -COPYWRITING

2. Metody ustanawiania wysokich kosztów zmiany dostawcy

3. Praktyka satysfakcji klientów ze współpracy z firmą

 

4. Trzy wymiary działań firmy dla budowania i wykorzystania satysfakcji klientów

 

5. Metody badania satysfakcji klientów:

  1. Kontaktowe
  2. Okresowe

6. Reklamacja to nie tylko koszty, ale również.

 

7. Zasady i techniki reagowania na niezadowolenie klientów

  • techniki odpowiadania na zarzuty

8. Warunki , sposoby podnoszenia zadowolenia klientów:

  • Analiza klientowskich problemów diagramem ryby
  • Ekonomizacja kolejności wdrożeń
  • Zastosowanie wysokojakościowych technik sprzedaży

9. Wykorzystywanie zwiększonego zadowolenia dotychczasowych klientów:

  1. Up-selling , czyli stopniowanie jakości

  2. Cross-selling

  3. produkty dopełniające back-end , czyli co jeszcze warto kupić ?

  4. back-end w e-commerce

  5. Programy współpracy

10. Pielęgnowanie referencji i rekomendacji

17.30


Termin: 23.03.2021

Szkolenie online: 
 

 

Czas: 9.15-17.30

Prelegent:  Krzysztof Podstawka UW

 

Nowe umiejętności:

Jak zwiększyć sprzedaż w dobie pandemii i kryzysu ?

Maksymalizacja zysku , czyli umiejętność zarabiania na nowych i dotychczasowych klientach

→ Wsparcie sprzedaży online i E-COMMERCE

 

Zaproponowane przez trenera reguły i zasady od lat są uważane za podstawowe zasady gwarantujące sukces w zakresie sprzedaży oddziaływania na nowych i dotychczasowych klientów.

 

Dla kogo?

  • piony handlowe i marketingowe
  • specjaliści ds sprzedaży
  • właściciele
  • piony ds rozwoju

 

Udział :

  • 345 zł + VAT - 1 os
  • 325 zł + VAT/ os - 2 os
  • 315 zł + VAT/os - 3 os

 

Zgłoszenie



 

Kontakt

© EDUCATION-FIRST

22 644 18 35

k.662071646

Zgłoszenie

 

Zgłoszenie

Nie udostępniamy danych - W celu usunięcia 
prosimy o kliknięcie linku poniżej 




wypisz się z listy mailingowej

Nowy Hyundai TUCSON, leasing dla firm od 858 zł/mc netto, sprawdź szczegóły.

Nowy Hyundai TUCSON. Teraz z napędem hybrydowym 230KM.
Skonfiguruj model dla siebie.
TUCSONTUCSON HybridHyundai
5 lat gwarancji bez limitu kilometrów oraz 8 lat gwarancji na baterię wysokiego napięcia.
5-letnia Gwarancja Bez Limitu Kilometrów Hyundai i 8-letnia gwarancja na akumulator wysokiego napięcia (ograniczona przebiegiem 160 000 km) dotyczy jedynie tych samochodów Hyundai, które były sprzedane Klientowi końcowemu przez Autoryzowanego Dealera Hyundai na warunkach opisanych w książce gwarancyjnej. Szczegóły dot. propozycji cenowej i programu gwarancyjnego, w tym wyłączeń gwarancji, dostępne są u Autoryzowanych Dealerów Hyundai. Samochód prezentowany w reklamie to Hyundai Tucson Platinum 1.6 T-GDI HEV 6AT 2WD (230 KM) o zużyciu paliwa od 5,5 do 5,9 l/100km i emisji CO2 od 125 do 135 g/km średnio we wszystkich fazach. Wskazane elementy są dostępne w zależności od wersji wyposażenia. Propozycja dotyczy wskazanych modeli w leasingu na określonych warunkach. Szczegóły finansowania u dealerów Hyundai. Propozycja nie stanowi oferty i jest adresowana wyłącznie do przedsiębiorców. Podmiotem finansującym jest BNP Paribas Leasing Services Sp. z o.o. Promocyjny leasing dostępny do 31.03.2021 r.
Advertisement

Wysłano przez Ads B International Corp LTD, z siedzibą w Londynie, W1W 7LT, ul. Great Portland 85, o numerze identyfikacyjnym GB 12313387 jako administratora danych osobowych na zlecenie
Hyundai Motor Poland sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wołoska 24, 02-675 Warszawa,
wysokość kapitału zakładowego: 86 431 000 zł, NIP: 521-03-35-531, wpisanej do rejestru przedsiębiorców
Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie,
XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000067315.
Państwa dane wykorzystywane są w celach marketingowych na podstawie i w zakresie udzielonej wcześniej zgody na przetwarzanie
danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. z dnia 26 czerwca 2014 r.
(Dz.U. z 2014 r. poz. 1182). Informujemy o przysługującym prawie dostępu do treści Państwa danych oraz ich poprawiania, a także żądania zaprzestania ich przetwarzania.
W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta. .
W każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania informacji handlowych klikając w link.

Wolny od wirusów. www.avast.com

Fwd: Re: Shipping Documents / Original BL

Image result for dhl

Dear cenhongfisherindo.data

Your parcel has arrived at  3/4/2021 10:20:39 a.m. ,

Courier was unable to deliver to you

Please confirm this was for you 

CHECK ENCLOSED ATTACHED FILE FOR CONFIRMATION.


Copyright 1999-2021 DHL World Wide Delivery. All rights reserved  .

DHL EXPRESS .

MOBILE : 061-8146654

ID LINE : SSATOOL .123

DHL Express - Excellence. Simply delivered.