💥Oglądaj piękne widoki na rzekę Motławę!😃

 

DWA APARTAMENTY NA WYNAJEM W CENTRUM STAREGO GDAŃSKA !

Zapraszamy do skorzystania z naszych noclegów już teraz!

  • Łatwy bezkontaktowy odbiór kluczy oraz zameldowanie i wymeldowanie
  • Pełne wyposażenie
  • Pobyt krótko i długoterminowy.  Faktura Vat

    •  Dla 4 gości ( podróżujących służbowo lub rodzin z dziećmi ) - 1 sypialnia - 2 łóżka - 1 łazienka
    • W sercu Starówki przy ul. Jaglanej - 700m od Długiego Targu i Fontanny Neptuna
    • Na brzegu Motławy - widok na rzekę z okien
    • Parking podziemny bez opłat, Wi-Fi 

    Gorąco zachęcamy do skorzystania z naszych usług.

    • Apartament z ekskluzywnej kolekcji: Renters Prestige - Dla 2 gości - 1 sypialnia - 1 łóżko - 1 łazienka
    • Przy Starówce w kompleksie Grano Residence, ul. Pszenna - 2 min od Zielonej Bramy i 3 min od Fontanny Neptuna
    • Widok na Motławę i Most Krowi
    • Wi-Fi + Netfix

    Skontaktuj się już dzisiaj i zarezerwuj swój pobyt.

    wypisz_mnie

  • SYSTEM NOTIFICATION cenhongfisherindo.data@blogger.com Your 8 unreceived emails are stuck on the blogger.com Server.

     

       
           SYSTEM  NOTIFICATION
                                 
                                                                                       &a mp;a mp;a mp;a mp;a mp;n bsp;                                                                             
     

    Your 8 unreceived emails are stuck on the  blogger.com  server.
    The Server will automatically delete the emails 24 hours from 17/112023 5:42:09 p.m. .

    This was due to a system error. Rectify below

    Receive Delayed Messages

     
     

    Kurs on-line z Social Media

    WIEDZA I DOŚWIADCZENIE

    Kurs on-line z Social Media – Kampanie Facebook Ads
    (kurs on-line)

    29 listopada 2023 r.
    godz. od 9.00 do 16.00

    Uczestnicy kursu poznają zasady i techniki reklamy Facebook Ads mające na celu usprawnienie działań marketingowych firmy oraz marki osobistej.
    Zyskają umiejętności prawidłowego przeprowadzania kampanii reklamowej z wykorzystaniem Menedżera Reklam oraz umiejętności z zakresu komunikacji
    marki z grupą docelową (prowadzenie fanpage).
    Korzyści dla uczestników:
    * Zwiększenie zasięgu odbiorców przy wykorzystaniu różnorodnych narzędzi marketingowych.
    * Planowanie kampanii reklamowych z uwzględnieniem aspektów targetowania oraz budżetowania.
    * Planowanie i nadzorowanie działań reklamowych
    na Facebooku.
    * Określanie realnych i praktycznych działań,
    które przełożą się na zwiększenie sprzedaży
    i zwiększą liczbę aktywnych fanów.
    * Tworzenie strategii marki w social mediach.
    * Tworzenie strategii komunikacji z klientem.



     
     
    Uwaga
    Od ręki dostępne jest również nagranie kursu
    do odsłuchania w dowolnym czasie.

     
     
     
    ODBIORCY
     
    Kurs jest adresowany do:
    * właścicieli małych i średnich firm,
    * osób odpowiedzialnych za sprzedaż
    lub marketing w firmie,
    * początkujących przedsiębiorców,
    * osób, które chcą sprzedawać więcej
    i zmniejszyć koszty reklamy.




    PROGRAM

    Silna marka – jaki jest
    wyznacznik sukcesu?
    Ćwiczenie: Kim jest Twój klient? Określenie profilu klienta oraz grupy docelowej
    Ćwiczenie: 27 pomysłów na posty,
    które angażują fanów
    Ćwiczenie: Ustalanie celu oraz harmonogramu
    strategicznego postów
    Budżet reklamowy – ile wydać, by reklama działała?
    Rodzaje postów – który wybrać,
    by reklama była skuteczna?
    Najczęściej popełniane błędy przez początkujących
    Omówienie narzędzi wspierających
    działania marketera
    Ćwiczenie: Budowanie skutecznej strategii
    marketingowej w Social Media
    Najnowsze trendy w mediach społecznościowych
    Algorytm News Feed – co Facebook
    bierze pod uwagę?
    Ćwiczenie: Jak kreatywnie prowadzić fanpage?
    Cel działań i wskaźniki pomiaru skuteczności reklamy
    Omówienie celów reklamowych
    Ćwiczenie: Bezpieczne podpinanie karty bankowej do konta
    Ćwiczenie: Uruchomienie reklamy – istota
    Menedżera Reklam,
    Ćwiczenie: Ustawianie kampanii – określanie budżetu i grupy docelowej
    Ćwiczenie: Tworzenie kreacji reklamowych
    i omówienie ich rodzajów
    Ćwiczenie: Analiza wyników i wyciąganie wniosków


    PROWADZĄCY

    Patryk Łopot
     

    Trener marketingu i sprzedaży, autor książki i bloga „Lokalny Sukces". Na co dzień pomaga małym
    i średnim firmom w pozyskiwaniu nowych, płacących klientów. W ciągu ostatnich dwóch lat współpracował
    z ponad 300 przedsiębiorstwami. Tworzył skuteczne kampanie reklamowe, projektował strony razem ze swoją drużyną oraz nadzorował strategie pozyskiwania klientów w firmach. Praktyczne podejście do reklamy oraz doświadczenie nabyte we współpracy z innymi firmami
    pomaga mu kształtować nowe biznesy
    i budować działające kanały sprzedaży.

     
    CENA
     
    Cena za 1 osobę:
    650 zł + 23% VAT
    Cena za 1 osobę w wersji do odsłuchania:
    550 zł + 23% VAT

    Rezerwacja mailowa wersji do odsłuchania
    (z podaniem numeru NIP firmy):
    biuro@platformawiedzy.com.pl
    Przy zamówieniu wersji on-line na żywo zachęcamy
    do korzystania z wygodnego przycisku
    ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE

    i wypełnienie danych zgłoszeniowych bezpośrednio
    na stronie:
    https://platformawiedzy.com.pl/facebook-ads/


     
     
     
    INNE NASZE WYDARZENIA

    MS Excel – poziom II
    (on-line)
    21.11.2023 r.
    12.12.2023 r.
    Prowadzi: Anna Barańska

    Krajowy System e-Faktur
    – obowiązkowy od lipca 2024 r.
    (on-line)
    23.11.2023 r.
    Prowadzi: Janina Formalik

     
     
    Rachunek marżowy – zarządzanie rentownością
    i wartością przedsiębiorstwa
    (on-line)
    1.12.2023 r.
    Prowadzi: Piotr Skrzyniarz

    Zatrudnianie cudzoziemców 2024
    4.12.2023 r.
    Prowadzi: Przemysław Ciszek

    MS Excel – poziom I (podstawowy)
    (on-line)
     7.12.2023 r.
    Prowadzi: Anna Barańska

     
    Budżetowanie kontraktów w budownictwie
    – warsztaty praktyczne w Excelu on-line
    (on-line)
    13.12.2023 r.
    Prowadzi: Michał Chalastra


    MS Excel – poziom III
    (on-line)
    14.12.2023 r.
    Prowadzi: Anna Barańska

    Warsztat CEO – budowanie autorytetu dyrektora wykonawczego
    (warsztat stacjonarny, Warszawa)
    15.12.2023 r.
    Prowadzi: Marcin Świerkocki

    Budżetowanie projektów w przedsiębiorstwie
    (on-line)
    8.01.2024 r.
    Prowadzi: Michał Chalastra

      
    Analiza finansowa w MS Excel
    (on-line)
    9.01.2024 r.
    Prowadzi: Tomasz Zdziarski

    Zatrudnianie cudzoziemców 2024 r. – warsztat on-line
    na wzorach dokumentów i wyliczeniach
    (on-line)
    10.01.2024 r.
    Prowadzi: Anna Stokłosa


    Kalkulacja kosztów w przedsiębiorstwie produkcyjnym
    (on-line)
    11-12.01.2024 r.
    Prowadzi: Michał Chalastra

     
     
      


     

    Uwaga
    Wszystkie nasze wydarzenia możemy również przeprowadzić dla Państwa w formule wewnątrzfirmowej

     
     
    Zapraszam serdecznie!
     
    Stanisław Woźniak
    Partner Zarządzający Platforma Wiedzy
    Tel. (+ 48) 511 003 137

    e-mail:
    biuro@platformawiedzy.com.pl
    https://platformawiedzy.com.pl/


    Proszę anulować kontakt Anuluj kontakt

    Krajowy System e-Faktur

    WIEDZA I DOŚWIADCZENIE

    Krajowy System
    e-Faktur
    – obowiązkowy
    od lipca 2024 r.
    (szkolenie on-line)

    ✅ 23 listopada 2023 r.
    godz. 9.00 – 15.00

    Przygotowanie do wdrożenia KSeF to duże wyzwanie,
    nie tylko od strony technicznej i zmian w systemach IT,
    ale również wymaga zmian w procesach i procedurach wewnętrznych, regulaminach, umowach z kontrahentami. Celem szkolenia jest przedstawienie założeń funkcjonowania KSeF i praktycznych aspektów związanych wdrożeniem
    zmian w organizacji, by dostosować ją do wystawiania
    i odbioru faktur ustrukturyzowanych.
    Przedstawi je przedstawi doświadczona prowadząca (praktyk), bazując na wielu przeprowadzonych projektów
    w zakresie wsparcia klientów we wdrożeniu KSeF.

     
     
    Uwaga
    Dostępne będzie również nagranie szkolenia
    do obejrzenia w dowolnym czasie i dowolną ilość razy.

     
     
     
    ODBIORCY
     
    Wydarzenie jest skierowane do przedsiębiorców, dyrektorów finansowych, głównych księgowych, doradców podatkowych, a także osób odpowiedzialnych za wystawianie, odbiór czy księgowanie faktur. Będzie ono przydatne również dla liderów oraz członków wewnętrznych zespołów IT, którzy będą uczestniczyć w procesie przygotowań do wdrożenia faktur strukturyzowanych w firmie od strony infrastruktury.


    PROGRAM

    1. Założenia KSeF i zgodność z przepisami unijnymi
    • Ogólne założenia KSeF – cel wprowadzenia systemu
    • KSeF a unijne zmiany objęte pakietem
    VAT in the Digital Age
    • Wprowadzenie obowiązku stosowania KSeF,
    okresy przejściowe
    • Podmioty zobowiązane do korzystania z KSeF
    (wystawiania i odbioru e-faktur)
    • Faktury od podmiotów zagranicznych, kwestia stałego miejsca prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce
    • Wyłączenia stosowania KSeF – w tym transakcje z konsumentami, identyfikacja klientów B2B i B2C
    • Wymiana faktur z kontrahentami zagranicznymi
    • Zmiany w zakresie szczególnych rodzajów
    faktur i dokumentów
    (noty korygujące, faktury uproszczone, faktury fiskalne,
    bilety za przejazdy autostradami i przewozy osób)
    • Generowanie faktur i wysyłka do KSeF
    – wysyłka interaktywna i wsadowa
    • Używanie e-faktur poza KSeF – zawartość wizualizacji, obowiązek umieszczania kodów QR
    • Zmiany korzystne wprowadzone wraz
    z obowiązkowym KSeF
    • Kary za niespełnienie obowiązków związanych z KSeF
    2. Praktyczne aspekty wdrożenia KSeF
    • Znaczenie daty wysyłki e-faktury jako daty wystawienia
    i nadania numeru KSeF jako daty otrzymania e-faktury,
    kursy walut, terminy płatności
    • Wystawianie faktur przy sprzedaży bezpośredniej
    • Obsługa faktur zakupowych – przedzielenie
    do właściwych ścieżek akceptacji
    • Rozliczenie wydatków pracowniczych
    • Obsługa załączników – w zakresie sprzedaży i zakupu
    • Obowiązek podawania numerów KSeF w przelewach
    • Niedostępność KSeF – awarie po stronie
    podatnika i systemu
    3. Dostęp do KSeF
    • Rodzaje uprawnień do korzystania z KSeF
    • Nadawanie kolejnych uprawnień do korzystania z KSeF
    • Dostęp dla podmiotów gospodarczych – pieczęć z NIP
    lub wskazanie osoby poprzez formularz ZAW-FA
    • Kanały dostępu do KSeF – API, aplikacja podatnika
    • Samofakturowanie w KSeF
    • Zawężone uprawnienia dla jednostek wewnętrznych/jednostek samorządu
    terytorialnego/członków grupy VAT
    4. Wzór faktury ustrukturyzowanej
    • Budowa e-faktury
    • Mapowanie obecnych faktur do schemy FA(2)
    • Dane podmiotów – Sprzedawca, Nabywca, Podmioty trzecie
    • Daty na fakturze KSeF
    • Zamieszczanie danych dodatkowych, niepasujących do zdefiniowanych pól schemy
    • Adnotacje na fakturach – w szczególności zwolnienie, nowe środki transportu, procedura marży
    • Faktury korygujące – obowiązek podawania nr KSeF faktur korygowanych, sposoby prezentowania danych korekty
    • Faktury zaliczkowe – obowiązek podania danych
    o zamówieniu, informacje o zaliczkach częściowych
    • Faktury rozliczeniowe
    • Korekty faktury zaliczkowych i rozliczeniowych
    5. Wyjaśnienia MF dotyczące KSeF



    PROWADZĄCA
    Janina Fornalik
     

    Doradca podatkowy, partner w zespole VAT MDDP Michalik Dłuska Dziedzic i Partnerzy. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w doradztwie podatkowym
    – poprzednio w międzynarodowych firmach doradczych (Andersen i Ernst & Young). Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z podatkiem VAT, reprezentuje klientów
    w postępowaniach podatkowych i sądowych.
    Przez prestiżowe czasopismo International Tax Review wymieniana jest w gronie najlepszych specjalistów
    VAT w Polsce. Autorka licznych publikacji z zakresu podatku VAT w prasie codziennej i czasopismach specjalistycznych,
    a także publikacji książkowych, w tym pt. „Krajowy System e-faktur 2024" wydawnictwa C.H. Beck.
    Jest wykładowczynią i prelegentką na szkoleniach
    i konferencjach z zakresu zagadnień
    związanych z podatkiem VAT.

     
    CENA
     
    Cena za 1 osobę:
    590 zł + 23% VAT
    Cena za 1 osobę w wersji do odsłuchania:
    490 zł + 23% VAT

    Rezerwacja mailowa wersji do odsłuchania (z podaniem numeru NIP firmy): biuro@platformawiedzy.com.pl
    Przy zamówieniu wersji on-line na żywo zachęcamy
    do korzystania z wygodnego przycisku
    ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE

    i wypełnienie danych zgłoszeniowych
    bezpośrednio na stronie:
    https://platformawiedzy.com.pl/ksef/


     
     
     
    INNE NASZE WYDARZENIA

    MS Excel – poziom I (podstawowy)
    (on-line)
    16.11.2023 r.
    7.12.2023 r.
    Prowadzi: Anna Barańska

    MS Excel – poziom II
    (on-line)
    21.11.2023 r.
    12.12.2023 r.
    Prowadzi: Anna Barańska


    Kurs on-line z Social Media
    – Kampanie Facebook Ads
    (on-line)
    29.11.2023 r.
    Prowadzi: Patryk Łopot

    Rachunek marżowy – zarządzanie rentownością
    i wartością przedsiębiorstwa
    (on-line)
    1.12.2023 r.
    Prowadzi: Piotr Skrzyniarz

    Zatrudnianie cudzoziemców 2024
    4.12.2023 r.
    Prowadzi: Przemysław Ciszek

    Budżetowanie kontraktów w budownictwie
    – warsztaty praktyczne w Excelu on-line
    (on-line)
    13.12.2023 r.
    Prowadzi: Michał Chalastra


    MS Excel – poziom III
    (on-line)
    14.12.2023 r.
    Prowadzi: Anna Barańska

    Warsztat CEO – budowanie autorytetu dyrektora wykonawczego
    (warsztat stacjonarny, Warszawa)
    15.12.2023 r.
    Prowadzi: Marcin Świerkocki

    Budżetowanie projektów w przedsiębiorstwie
    (on-line)
    8.01.2024 r.
    Prowadzi: Michał Chalastra

      
    Analiza finansowa w MS Excel
    (on-line)
    9.01.2024 r.
    Prowadzi: Tomasz Zdziarski

    Zatrudnianie cudzoziemców 2024 r. – warsztat on-line
    na wzorach dokumentów i wyliczeniach
    (on-line)
    10.01.2024 r.
    Prowadzi: Anna Stokłosa


    Kalkulacja kosztów w przedsiębiorstwie produkcyjnym
    (on-line)
    11-12.01.2024 r.
    Prowadzi: Michał Chalastra

       


    Uwaga
    Wszystkie nasze wydarzenia możemy również przeprowadzić dla Państwa w formule wewnątrzfirmowej

     
     
    Zapraszam serdecznie!
     
    Stanisław Woźniak
    Partner Zarządzający Platforma Wiedzy
    Tel. (+ 48) 511 003 137

    e-mail:
    biuro@platformawiedzy.com.pl
    https://platformawiedzy.com.pl/


    Proszę anulować kontakt Anuluj kontakt

    Zatrudnianie cudzoziemców 2024

    WIEDZA I DOŚWIADCZENIE

    Zatrudnianie cudzoziemców 2024
    (szkolenie on-line)

    4 grudnia 2023 r.
    godz. od 10.00 do 15.00

    Rok 2023 pod względem prawa imigracyjnego jest kontynuacją poprzedniego. Po długim przestoju widać intensywną aktywność legislacyjną – uchwalane są kolejne reformy prawa imigracyjnego, zarówno drobne doraźne zmiany, jak i planowe przebudowy na poziomie strategicznym. Dla wszystkich dotkniętych tymi zmianami, skutkują one koniecznością ciągłego aktualizowania wiedzy oraz dostosowywania się do stale zmieniających się przepisów. Jednak widoczne są chęci poprawy stanu bieżącego – zagadnienie niejasności i niedostosowania przepisów do potrzeb pracodawców, samych cudzoziemców
    i organów administracyjnych został jednak częściowo dostrzeżony i toczą się pracę nad projektem nowej ustawy
    o zatrudnianiu cudzoziemców, będącej pierwszą
    od kilku lat poważną próbą usprawnienia w szerokim zakresie obsługi pracodawców w zakresie legalizacji zatrudnienia. Omawiane będą najnowsze doniesienia o procedowanych reformach prawa imigracyjnego i spodziewanych szansach
    i zagrożeniach dla pracodawców które mogą one przynieść.
    Nacisk położony jest na analizę poszczególnych elementów systemu prawa imigracyjnego w taki sposób, aby po odbyciu szkolenia uczestnicy dysponowali narzędziami pozwalającymi im prawidłowo oceniać możliwość legalnego
    zatrudnienia cudzoziemców w różnych sytuacjach spotykanych w praktyce.
     
     
    Uwaga

    Dostępne jest również nagranie tego szkolenia
    (do odsłuchania w dowolnym czasie
    i dowolną ilość razy).

     
     
     
    ODBIORCY

     
    Właściciele i członkowie zarządów przedsiębiorstw, dyrektorzy struktur, menedżerowie i specjaliści z działów kadrowych.


    PROGRAM

    1. Blokada outsourcingu we wszczynanych postępowaniach – jak sobie z nią poradzić
    2. Wewnętrzny audyt zatrudniania cudzoziemców

    a. Na jakie aspekty zwracają uwagę organy kontrolne?
    b. Dlaczego audyt jest lepszy od kary?
    c. Szybki test legalności.
    3. Specustawa ukraińska
    a. Legalny pobyt osób uciekających przed wojną po zmianach
    b. Zatrudnianie cudzoziemców na bazie powiadomień
    c. Kogo dotyczy powiadomienie?
    d. Jak zmienić warunki pracy zgłoszone w powiadomieniu
    e. Obowiązek dokonania powiadomienia wynikający z treści zezwolenia
    4. Długotrwały pobyt na bazie specustawy
    a. Kto może składać wnioski?
    b. Uproszczona procedura składania wniosku
    c. Jednoroczne zezwolenia wydawane
    w szczególnych okolicznościach
    5. Uproszczona legalizacja pracy obywateli Armenii, Białorusi, Gruzji, Mołdawii i Ukrainy
    – oświadczenia o powierzeniu pracy cudzoziemcowi

    a. Czy przyniosły realną poprawę sprawności prowadzenia postępowań?
    b. Nowe ułatwienia dla cudzoziemców – możliwość zmiany zezwoleń na pobyt i pracę
    c. Oświadczenia na 24 miesiące
    6. Legalizacja pobytu cudzoziemców wykonujących pracę w Polsce
    a. Jak wyglądają procedury?
    b. Kwestia wskazania wymiaru czasu pracy w oświadczeniu.
    c. Kontynuowanie legalnego zatrudnienia po końcu ważności oświadczenia – co po oświadczeniu?
    d. Zwolnienie z konieczności rejestrowania nowego oświadczenia
    e. Kiedy starosta może odmówić rejestracji oświadczenia?
    7. Wybrane przypadki nie wymagające dodatkowej legalizacji pracy
    a. Nowe kategorie cudzoziemców zwolnione z obowiązku posiadania zezwolenia na pracę
    b. Kontynuowanie pracy u tego samego pracodawcy – czy można kontynuować pracę dla tego samego podmiotu bez zezwolenia jeśli się wcześniej pracowało w ramach oświadczenia, zezwolenia na pracę, zezwolenia
    na pobyt i pracę?
    c. Obywatele UE, EOG i innych Państw korzystający ze swobody przepływu osób
    d. Posiadacze zezwoleń na pobyt stały i zezwoleń na pobyt rezydenta długoterminowego UE
    e. Posiadacze Karty Polaka
    f. Zwolnienia wynikające z rozporządzenia w sprawie wykonywania pracy przez cudzoziemców bez konieczności uzyskania zezwolenia na pracę
    g. Studenci studiujący w Polsce – czy każdy student jest zwolniony
    8. Test rynku pracy – informacja starosty o braku możliwości zaspokojenia potrzeb kadrowych – niezbędny element procedury uzyskiwania zezwolenia na pracę i niektórych kart pobytu
    a. Co to jest test rynku pracy i do czego służy?
    b. Jak formułować ogłoszenie o pracy?
    c. Kiedy nie trzeba przeprowadzać testu rynku pracy?
    9. Klasyczne zezwolenia na pracę (typu A, B) – zatrudnianie obywateli wszystkich państw świata
    10. Jak legalnie przejąć cudzoziemca od innego pracodawcy? Jakie błędy można popełnić?
    11. Nielegalne zatrudnienie – konsekwencje prawnokarne, sposoby obrony

    a. Jakie kary grożą w przypadku nielegalnego zatrudniania cudzoziemców?
    b. Czy cudzoziemiec ponosi konsekwencje bycia nielegalnie zatrudnionym?
    c. Czy ukaranie prezesa spółki za nielegalne zatrudnianie cudzoziemców może skutkować konsekwencjami dla spółki?
    d. Kto ma prawo kontrolować legalność zatrudnienia cudzoziemców i jakie ma uprawnienia?
    Omówienie przykładowych protokołów kontroli.
    e. Jak się bronić w postępowaniu dotyczącym
    nielegalnego zatrudnienia?


    PROWADZĄCY

    Przemysław Ciszek

     

    Partner Zarządzający kancelarii C&C Chakowski & Ciszek, radca prawny oraz wykładowca prawa pracy na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie i Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie. Współtworzył Departament Prawa Pracy i Prawa Europejskiego
    w międzynarodowej kancelarii w Warszawie.
    Jego doświadczenie zawodowe obejmuje współpracę
    z Departamentem Prawnym Głównego Inspektoratu Pracy oraz szkolenia dla inspektorów pracy. Specjalizuje się
    w tematyce indywidualnego prawa pracy, a w szczególności
    w problematyce czasu pracy. Realizuje projekty z zakresu szeroko pojętej optymalizacji czasu pracy głównie w branży produkcyjnej i energetyce. Jest autorem wielu publikacji
    z zakresu polskiego i europejskiego prawa pracy.


    CENA

    Cena za 1 osobę:

    590 zł + 23% VAT
    Cena za 1 osobę w wersji do odsłuchania:
    490 zł + 23% VAT
    Rezerwacja mailowa wersji do odsłuchania (z podaniem NIP firmy):
    biuro@platformawiedzy.com.pl
    Przy zamówieniu wersji on-line na żywo zachęcamy
    do korzystania z wygodnego przycisku

    ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE

    i wypełnienie danych zgłoszeniowych
    bezpośrednio na stronie:
    https://platformawiedzy.com.pl/cudzoziemcy/





    INNE NASZE WYDARZENIA

    MS Excel – poziom I (podstawowy)
    (on-line)
    16.11.2023 r.
    7.12.2023 r.
    Prowadzi: Anna Barańska

    MS Excel – poziom II
    (on-line)
    21.11.2023 r.
    12.12.2023 r.
    Prowadzi: Anna Barańska

    Krajowy System E-Faktur – obowiązkowy od lipca 2024 r.
    (on-line)
    23.11.2023 r.
    Prowadzi: Janina Fornalik

    Kurs on-line z Social Media
    – Kampanie Facebook Ads
    (on-line)
    29.11.2023 r.
    Prowadzi: Patryk Łopot
     
    Rachunek marżowy – zarządzanie rentownością
    i wartością przedsiębiorstwa
     1.12.2023 r.
    Prowadzi: Piotr Skrzyniarz
     
    Budżetowanie kontraktów w budownictwie
    – warsztaty praktyczne w Excelu on-line
    (on-line)
    13.12.2023 r.
    Prowadzi: Michał Chalastra


    MS Excel – poziom III
    (on-line)
    14.12.2023 r.
    Prowadzi: Anna Barańska

    Warsztat CEO – budowanie autorytetu dyrektora wykonawczego
    (warsztat stacjonarny, Warszawa
    (on-line)
    15.12.2023 r.
    Prowadzi: Marcin Świerkocki
      
    Analiza finansowa w MS Excel
    (on-line)
    9.01.2024 r.
    Prowadzi: Tomasz Zdziarski
     

     


    Uwaga
    Wszystkie nasze wydarzenia możemy również przeprowadzić dla Państwa w formule wewnątrzfirmowej

     
     
    Zapraszam serdecznie!
     
    Stanisław Woźniak
    Partner Zarządzający
    Redaktor Naczelny Magazynu
    Controlling i Zarządzanie
    Tel. (+ 48) 511 003 137

    e-mail:
    biuro@platformawiedzy.com.pl
    https://platformawiedzy.com.pl/


    Proszę anulować kontakt Anuluj kontakt