Extra 10% ZNIŻKI na wyprzedaż

Wyprzedaż: Dodatkowe -10%
Dodatkowe -10% na produkty z wyprzedaży.
Czas trwania oferty ograniczony.
Kupuj teraz
ZACZNIJ ZAKUPY
ODKRYJ WIĘCEJ

Rezygnacja z otrzymywania wiadomości

Administratorem danych osobowych jest Ads B International Corp LTD, z siedzibą w Londynie, W1W 7LT, ul. Great Portland 85, o numerze identyfikacyjnym GB 12313387, z administratorem możesz się skontaktować poprzez email.

 


Wolny od wirusów. www.avast.com

Zacznij sprzedawać i odbieraj pakiety zniżek na Allegro.

Odbierz pakiet powitalny: nawet 0 zł prowizji i do 8 miesięcy zniżek.

 
 
allegro
Odbierz Pakiet powitalny
Jeśli chcesz wystartować ze sprzedażą na Allegro, teraz jest dobry moment! Otrzymasz od nas Pakiet Powitalny pełen zniżek i promocji dla nowych firm na Allegro.
 nawet 100% 50%
 zniżki na prowizję
od sprzedaży.
 zniżki na dodatkową
prowizję
od sprzedaży
oferty wyróżnionej.
 100% 100
 zniżki na Abonament Pro-
fesjonalny,
czyli narzędzia
dla sprzedawców.
 tyle wyróżnień
otrzymasz od nas
w pakiecie.
 100 0 zł
 kolejnych wyróżnień -
otrzymasz je od nas, jeśli
sprzedasz coś w pierwszych
7 dniach.
 za wystawianie ofert,
rób to zupełnie za darmo.
 
zobacz więcej zniżek
 
Advertisement

Rezygnacja z otrzymywania wiadomości

Administratorem danych osobowych jest Ads B International Corp LTD, z siedzibą w Londynie, W1W 7LT, ul. Great Portland 85, o numerze identyfikacyjnym GB 12313387, z administratorem możesz się skontaktować poprzez email. Wysłano na zlecenie: Allegro.pl sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Grunwaldzkiej 182, 60-166 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000635012, kapitał zakładowy: 33 016 950 złotych, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP 525-26-74-798, REGON 365331553.

 


Wolny od wirusów. www.avast.com

Skuteczne POZYSKIWANIE klientów - Zdalne OFERTOWANIE i sprzedaż w pandemii

Education-FirstSkuteczne pozyskiwanie klientów → Zdalne ofertowanie i sprzedaż w pandemii

[ * Wysokojakościowe pasma argumentacyjne ]

Wysokojakościowe
ofertowanie
Zdalna sprzedaż
w pandemii
Doradca techniczno -handlowy

 

ĆWICZENIA → Jak skuteczniej wykorzystać techniki sprzedaży i wpływu społecznego do osiągnięcia swoich celów. → Opracowanie przez trenera planu doskonalenia prowadzenia rozmów handlowych usprawni wykorzystanie ZDALNYCH TECHNIK SPRZEDAŻY w pozyskiwaniu klientów

 


Coach: Krzysztof Podstawka - Wydział Zarządzania UW

Wydział Zarządzania w Katedrze Marketingu Uniwersytetu Warszawskiego. Ponad 3500 szkoleń przeprowadzonych. Arbiter NATIONAL SALES AWARD 2021. Specjalizacja : Coaching , Marketing sprzedażowy, Techniki Pozyskiwania klientów i zwiększania wydajności handlowej 

1. Lejek sprzedażowy a różne metody ofertowania i sprzedaży: 

  • Pakiety direct-mail i poczta elektroniczna
  • Telefon
  • Komunikatory: rozmowy pojedyncze a grupowe
  • prezentacje
  • Kiedy i jak niezbędne spotkania twarzą w twarz
    Ćwiczenie

2. Jak zdalnie przykuć uwagę: copywriting oferty i teasery:

  • Przewagi naszej oferty a korzyści dla klienta
  • Budowanie pasm argumentacyjnych
  • Cechy i konstrukcja dobrego teasera
    Ćwiczenie

3. Warsztat skutecznego pakietu direct-mail:

  • Do kogo wysyłać i co w pakiecie
  • Konstrukcja nie odpartego listu ofertowego
    Ćwiczenie

4. Praktyka direct-emails z dużym responsem:

  • Angażująca treść a załączniki i linki
    Ćwiczenie

Ćwiczenie. Nawiązywanie kontaktu z nowym klientem

5. Co można skutecznie osiągnąć przez telefon:

  • Skuteczne łączenie z docelowym rozmówcą
  • Teasowanie tele-rozmówcy
  • Sondowanie klienta i jego preferencji
  • Co dalej przez telefon
  • Umawianie kolejnych spotkań
  • Ćwiczenie.

6. Słuchanie i sondowanie klienta w spotkaniu na komunikatorze

  • Zasady tzw. aktywnego słuchania klienta: reakcje, parafrazy, itp.
  • Pytania zamknięte i otwarte: Jak stosować ?
  • Kolejność wątków w sondażu klienta
  • Notowanie w trakcie sondażu i reasumpcja
  • SPIK: specjalna technika na trudnych klientów
    Ćwiczenie. Sondaż w parach z zamianą ról

 

7. Dopasowane pasma argumentacyjne w skutecznym przekonywaniu

  • Asertywne reakcje na nadmierne oczekiwania klientów
  • Budowa efektywnych pasm argumentacyjnych
  • Operowanie korzyściami i cechami oferty
  • Techniki prezentacyjne
  • Sprawdzanie efektu argumentacji
    Ćwiczenie. Przygotowanie dopasowanych pasm argumentacyjnych

8. Metody pozwalające identyfikować i usuwać obiekcje klientów

  • Rodzaje obiekcji i zastrzeżeń klienta
  • Reagowanie na obiekcje
  • Dobór odpowiedniej metody usuwania obiekcji klienta
    Ćwiczenie. Najczęściej spotykane obiekcje i sposoby usuwania 

9. Wysokojakościowe Techniki negocjacji z klientem i zarządzania ustępstwami

  • Zasady komentowania i negocjowania cen
  • Najczęstsze błędy w praktyce negocjacji
  • Praktyczne reguły negocjacji handlowych z klientem

10. Metody przekonywania (kontraktacji) klienta

  • Wychwytywanie gotowości klienta
  • Wybór odpowiedniej metody przekonywania klienta

11.Jak być profesjonalnym doradcą klienta ? - Doradca techniczno-handlowy

  • Wciskać sprzedaż czy doradzać w zakupie ?
  • Doradzanie z wykorzystaniem praktycznych reguł wywierania wpływu
  • Doradca dostosowany do klienta aż do granic asertywności
  • Techniki asertywne z trudnymi klientami
  • Ćwiczenie. Asertywna odmowa z opcją zamienną.

Doradca techniczno-handlowy

  • Doradca w skutecznym serwisie i obsłudze klienta
  • Doradca techniczno-handlowy w Internecie: wpisy na forach, tweety, blogi, vortale poradnicze, webinaria, youtube
  • Doradca jako dawca contentu do firmowych newsletterów/blogów/portali

12. Ćwiczenie podsumowujące - Spróbuj mnie namówić

 

17.45


Termin: 11.02.2021

Szkolenie online: 
 

 

Czas: 9.15-17.45

Prelegent:  Krzysztof Podstawka UW

 

Nowe twarde umiejętności - na całe życie

Jak zwiększyć sprzedaż w dobie pandemii i kryzysu ?

Pozyskanie twardych umiejętności zarabiania na nowych i dotychczasowych klientach

Doradca techniczno - handlowy w pandemii 

→ Wysokojakościowe pasma argumentacyjne

Zaproponowane przez trenera reguły i zasady od lat są uważane za podstawowe zasady gwarantujące sukces w zakresie sprzedaży oddziaływania na nowych i dotychczasowych klientów.

 

Dla kogo?

  • piony handlowe i marketingowe
  • specjaliści ds sprzedaży
  • właściciele
  • piony ds rozwoju

  

 

Udział :

  • 345 zł + VAT - 1 os
  • 325 zł + VAT/ os - 2 os
  • 315 zł + VAT/os - 3 os

 

Zgłoszenie

 

 

 



 

Kontakt

© EDUCATION-FIRST

22 644 18 35

k.662071646

Zgłoszenie

 

Zgłoszenie


Nie udostępniamy danych - W celu usunięcia 
prosimy o kliknięcie linku poniżej 




wypisz się z listy mailingowej

❗ 4 mln albo śmierć. Ratuj życie 2-letniego Olusia!

Bez pilnej operacji mój 2-letni synek umrze!
Zdjęcie
Błagam z całych sił, pomóż mi ratować moje jedyne dziecko! Oluś coraz mocniej kaszle, ale nie dlatego, że jest przeziębiony. Jego płuca nie dają sobie rady z dużą ilością krwi, która dostaje się do nich i jeśli nie dojdzie do operacji, to synek się udusi umierając w męczarniach. Lekarze z USA nie chcą już dłużej czekać, serce jest w ekstremalnie złym stanie, kazali nam się stawić w klinice 23 marca!


POMAGAM OLUSIOWI


Przez pandemię serduszko Olka nie zostało zoperowane w terminie i doszło do nadciśnienia płucnego. Jedyną nadzieją, by synek żył jest operacja w Lucile Packard Childrens Hospital w Stanford za ponad 4 mln zł. Wszystkie ośrodki europejskie odmówiły nam pomocy, a przeszczepu serca w Polsce moje dziecko nie dożyje.

Jeśli nic nie zrobimy, zostanie tylko pustka po życiu małego chłopca, którego można było uratować. Jeśli jesteś mamą, tatą, jeśli kogoś kochasz, zrozumiesz, że nie ma dziś nic ważniejszego niż pomoc Olusiowi!

Dominika Filipowska

Obejrzyj reportaż TVP o Olku.

Poznaj historię Olka.

Przekaż darowiznę teraz
Fundacja Mam serce, ul. Dereniowa 10/91, 02-776 Warszawa
Nazwa banku: Bank Millenium
Nr: 26 1160 2202 0000 0001 6899 7325
Tytuł przelewu: Olek Filipowski

Przekaż 1% dla Olka:
KRS: 0000362564
Cel szczegółowy: Olek Filipowski

Zdjęcie
Katarzyna Kalfas-Walczak
Opiekun Darczyńcy
katarzyna.kalfas@mam-serce.org
Facebook. Pobierz obrazki.Instagram. Pobierz obrazki.Twitter. Pobierz obrazki.You Tube. Pobierz obrazki.

Rezygnacja z otrzymywania wiadomości

Administratorem danych osobowych jest Ads B International Corp LTD, z siedzibą w Londynie, W1W 7LT, ul. Great Portland 85, o numerze identyfikacyjnym GB 12313387, z administratorem możesz się skontaktować poprzez email. Wysłano na zlecenie Fundacji Mam serce z siedzibą w Warszawie (02-776), ul. Dereniowa 10/91, tel. (22) 299 66 50, KRS: 0000362564.

Wolny od wirusów. www.avast.com