Coach: Krzysztof Podstawka - Wydział Zarządzania UW Wydział Zarządzania w Katedrze Marketingu Uniwersytetu Warszawskiego. Ponad 3500 szkoleń przeprowadzonych. Arbiter NATIONAL SALES AWARD 2021. Specjalizacja : Coaching , Marketing sprzedażowy, Techniki Pozyskiwania klientów i zwiększania wydajności handlowej 1.Znaczenie utraty i utrzymywania klientów - Marketing pozyskania prospektów
- Marketing utrzymania wartościowych kastomerów
- Marketing internetowy zwiększania sprzedaży
- newslettery
- wartościowy kontent -COPYWRITING
2. Metody ustanawiania wysokich kosztów zmiany dostawcy
3. Praktyka satysfakcji klientów ze współpracy z firmą 4. Trzy wymiary działań firmy dla budowania i wykorzystania satysfakcji klientów 5. Metody badania satysfakcji klientów: - Kontaktowe
- Okresowe
6. Reklamacja to nie tylko koszty, ale również. 7. Zasady i techniki reagowania na niezadowolenie klientów - techniki odpowiadania na zarzuty
8. Warunki , sposoby podnoszenia zadowolenia klientów: - Analiza klientowskich problemów diagramem ryby
- Ekonomizacja kolejności wdrożeń
- Zastosowanie wysokojakościowych technik sprzedaży
9. Wykorzystywanie zwiększonego zadowolenia dotychczasowych klientów: -
Up-selling , czyli stopniowanie jakości -
Cross-selling -
produkty dopełniające back-end , czyli co jeszcze warto kupić ? -
back-end w e-commerce -
Programy współpracy 17.30 | | Termin: 23.03.2021
Szkolenie online: Czas: 9.15-17.30 Prelegent: Krzysztof Podstawka UW Nowe umiejętności:
→Jak zwiększyć sprzedaż w dobie pandemii i kryzysu ? → Maksymalizacja zysku , czyli umiejętność zarabiania na nowych i dotychczasowych klientach → Wsparcie sprzedaży online i E-COMMERCE Zaproponowane przez trenera reguły i zasady od lat są uważane za podstawowe zasady gwarantujące sukces w zakresie sprzedaży oddziaływania na nowych i dotychczasowych klientów. Dla kogo? - piony handlowe i marketingowe
- specjaliści ds sprzedaży
- właściciele
- piony ds rozwoju
Udział : - 345 zł + VAT - 1 os
- 325 zł + VAT/ os - 2 os
- 315 zł + VAT/os - 3 os
| |
| |
No comments:
Post a Comment