Zarządzanie stresem i praca z trudnym klientem

 

„Zarządzanie stresem i praca z trudnym klientem" szkolenie realizowane w formie online na żywo - 27.10.2025r.

Czy w Państwa firmie zdarzają się sytuacje, w których klienci wywierają presję, a pracownicy muszą radzić sobie z emocjami i stresem?

To codzienność wielu zespołów sprzedażowych, obsługowych i administracyjnych – dlatego zapraszamy do udziału w praktycznym szkoleniu online, którego celem jest podniesienie jakości obsługi klienta oraz wzmocnienie odporności psychicznej pracowników.


📌 Informacje o szkoleniu:
Temat: Zarządzanie stresem i kontaktem z wymagającym klientem
Czas trwania: 1 dzień – 9:00-17:00
Forma: szkolenie online – na żywo, z interakcją i ćwiczeniami


🎯 Cel szkolenia:
Program został opracowany tak, aby uczestnicy mogli poznać i przećwiczyć sprawdzone metody radzenia sobie w trudnych kontaktach z klientami oraz rozwijać odporność psychiczną w codziennej pracy.


📋 Plan szkolenia obejmuje m.in.

  • Źródła napięcia w kontakcie z klientem i jak im przeciwdziałać,

  • Typy wymagających rozmówców i odpowiednie techniki reakcji,

  • Budowanie pierwszego wrażenia i profesjonalnej relacji,

  • Zachowania asertywne w codziennych rozmowach,

  • Skuteczne prowadzenie dialogu bez eskalacji konfliktu,

  • Metody redukcji napięcia i wzmocnienia emocjonalnej równowagi,

  • Ćwiczenia praktyczne: analiza przypadków i symulacje rozmów.


    🎓 Efekty uczestnictwa:
    Po ukończeniu szkolenia uczestnicy:

    • lepiej radzą sobie w sytuacjach stresujących,

    • potrafią kontrolować emocje pod presją,

    • zyskują pewność w kontakcie z klientem,

    • otrzymują gotowe narzędzia do wykorzystania w pracy,

    • zwiększają komfort i jakość swojej pracy.

    📜 Uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia.


    👥 Szkolenie dedykowane jest dla:

    • działów sprzedaży i obsługi klienta,

    • pracowników administracyjnych i back office,

    • wszystkich osób mających bezpośredni kontakt z klientem.

  •  

     

    Chcesz otrzymać więcej informacji:

    Jeśli przycisk nie działa napisz na adres: sprzedazowe@winners-szkolenia.com.pl

    Realizujemy wnież szerokie spektrum szkoleń zamkniętych w grupach od 5 osób. Specjalizujemy się w obszarach szkoleń miękkich w zakresie sprzedaży, obsługi klienta,  telemarketingu, negocjacji, zarządzania i umiejętności interpersonalnych.

    Zapytania prosimy przesyłna adres: zamowienia@winners-szkolenia.pl

     

     

     

    Rezygnacja z mailingu 

     

    Rezygnacja z mailingu

    No comments:

    Post a Comment