Prestiżowy Konkurs dla firm i podmiotów gospodarczych o tytuł Lidera Zaufania

 

 

 

  

PRESTIŻ - JAKOŚĆ - PROMOCJA - ZAUFANIE

Zapraszamy do udziału w Ogólnopolskim Konkursie

"Lider Zaufania Klientów"

 

Europejskie Centrum Badań nad Jakością z siedzibą w Krakowie zaprasza do udziału w Ogólnopolskim Konkursie o Znak Jakości "Lider Zaufania Klientów". Nasz Konkurs, stosując metodę badawczą tzw. tajemniczego klienta, nagradza i promuje firmy i organizacje, które wyróżniają się wysoką jakością obsługi klienta, profesjonalizmem i rzetelnością w działaniu oraz budowaniem efektywnych relacji na rynku. Wyróżnienia konkursowe wręczymy uroczyście podczas Wielkiej Gali Finałowej Konkursu, która odbędzie się w Warszawie na przełomie września i października 2024 r. Gala to okazja do spotkania przedstawicieli sektora biznesu z całej Polski oraz promocji Laureatów.

 

Zgłoszenia w Konkursie przyjmujemy do 13 września 2024 r., do godz. 24.00

 

Zgłoszenie, regulamin i wszelkie informacje dostępne na: www.lider-zaufania.pl

 

Założenia Konkursu:

Nasz projekt jest pierwszym w Polsce Konkursem Jakości, w którym oceniamy uczestników metodą TAJEMNICZEGO KLIENTA. Członkowie naszego Jury badają uczestników konkursu anonimowo (incognito) – np. odwiedzając firmę, telefonując do przedsiębiorstwa, pisząc maila jako klient czy kontaktując się poprzez social media itp. Jurorzy oceniają także m.in. dostępność niezbędnych informacji o ofercie firmy czy funkcjonalność i jakość jej strony internetowej.

 

W gronie Ekspertów naszego Konkursu, którzy decydują o przyznaniu Wyróżnień, znaleźli się m.in. naukowcy, marketingowcy, specjaliści ds. komunikacji społecznej i zarządzania.

 

Godło Jakości:

W Konkursie można zdobyć prestiżowe Godło Jakości oraz Certyfikat promujący wyróżnione firmy i organizacje. Korzyścią z udziału w Konkursie jest również ogólnopolski Tytuł "Lidera Zaufania Klientów" oraz możliwość udziału w Wielkiej Gali Finałowej w Warszawie, co stanowi dodatkową formę promocji Laureatów. Nadto, dzięki ocenie uczestników Konkursu metodą tajemniczego klienta, każdy z uczestników otrzymuje informację zwrotną na temat jakości i efektywności procedur obsługi klienta w swojej firmie.

 

Jak przystąpić?

Aby wziąć udział Konkursie, należy wypełnić i przesłać do Sekretariatu Konkursu zgłoszenie wraz z kwestionariuszem konkursowym. Zgłoszenia i ankiety dostępne są do pobrania na stronie www.lider-zaufania.pl

Zgłoszenia w tegorocznej edycji Konkursu przyjmujemy do 13 września 2024 roku.

Mają Państwo pytania? Prosimy o kontakt:
kom. 601-623-243

No comments:

Post a Comment