sprawdź co dla Ciebie przygotowaliśmy pod choinkę, zamów BON dla grupy za minimum 5 000 zł na poniższe szkolenia DO WYBORU - stacjonarne, z dojazdem lub online do wykorzystania w 2023 r. i odbierz prezent w postaci szkolenia dla managera w Zakopanem lub coachingu managerskiego o wartości 2499 zł, oferta ważna tylko do JUTRA zgloszenia@euro-konsulting.pl lub zadzwoń 608 456 600 do jutra 799 zł/os VAT 0%, potem 999 - oferta dla tylko odbiorców tego maila miejsce szkoleń Hotele Accor w centrach miast ABC handlowca, czyli co każdy handlowiec wiedzieć powinien 16 I Warszawa 19 I Kraków 23 I Poznań 6 II Łódź 13 II Wrocław 20 II Katowice lub umów swój termin dla grupy od 5 osób z dojazdem trenera lub online 7 podstawowych błędów handlowca, czyli jak ochronić marżę 12 I Katowice 13 I Warszawa 24 I Wrocław 1 II Kraków 7 II Łódź 16 II Poznań lub umów swój termin dla grupy od 5 osób z dojazdem trenera lub online Kierowanie zespołem, czyli jak być szefem zdecydowanym 26 I Gdańsk 27 I Warszawa 2 II Kraków 8 II Łódź 14 II Wrocław 21 II Katowice lub umów swój termin dla grupy od 5 osób z dojazdem trenera lub online TRUDNY KLIENT, czyli komunikacja, asertywność i radzenie sobie z emocjami 18 I Gdańsk 20 I Kraków 25 I Poznań 3 II Katowice 15 II Wrocław 27 II Warszawa lub umów swój termin dla grupy od 5 osób z dojazdem trenera lub online ABC Managera - szkolenie stacjonarne, program poniżej 30/31-stycznia Zakopane Radisson Blu Hotel ***** 2499 zł/os VAT 0% z noclegiem, 1999 zł/os bez noclegu lub umów swój termin dla grupy od 7 osób
ABC handlowca - program szkolenia Sprzedaż relacyjna, czy pozycyjna handlowiec jako opiekun klienta moje interesy, a interesy klienta Argumentacja sprzedażowa jakie argumenty są najskuteczniejsze jak dobierać kolejność argumentów Proces sprzedaży budowanie baz klienckich zarządzanie bazami klienckimi wykorzystanie nowoczesnych narzędzi internetowych docieranie do decydenta budowanie relacji sondowanie potrzeb Budowanie ofert ile ofert przesyłać co pokazać na początku Domykanie sprzedaży sygnały kupna kiedy klient jest niezadowolony konkurencja już była, co zrobić kiedy klient odkłada decyzję domykać na siłę, czy odpuszczać Relacje, czy interesy podsumowanie szkolenia 7 podstawowych błędów handlowca - program szkolenia Wstęp do cyklu sprzedaży - jak wygląda proces sprzedaży - jakie etapy procesu sprzedaży są w Twojej firmie - jak oceniać skuteczność moich działań jako handlowca BŁĄD 1 - SŁABE NOTATKI Z WYWIADU WSTĘPNEGO - jakie informacje będą kluczowe do prowadzenia rozmów? - jak przekonać klienta do udzielania informacji? - które informacje pomijać? BŁĄD 2 - NIE KREUJESZ SZANS SPRZEDAŻY - czym są szanse sprzedaży - jak stosować upselling, crosselling, value added selling BŁĄD 3 - NIE PRZYGOTOWUJESZ SIĘ DO SPOTKANIA - jak się porządnie przygotować do spotkania - gotowa matryca/mapa drogowa scenariuszy sprzedażowych BŁĄD 4 - NIE MASZ GOTOWYCH ODPOWIEDZI NA NAJCZĘSTSZE OBIEKCJE - czym są obiekcje - jak umieć je skutecznie zniwelować - wyprzedzanie obiekcji BŁĄD 5 - NIE UMIESZ NEGOCJOWAĆ - czym są negocjacje - czy zawsze trzeba negocjować cenę - kiedy warto negocjować cenę - jak unikać negocjacji cenowych BŁĄD 6 - NIE POTRAFISZ BUDOWAĆ WARTOŚCI - jak uwierzyć w to co sprzedaję? - jak przygotować się do budowania wartości - czy wartość mają tylko dobra premium? BŁĄD 7 - NIE DĄŻYSZ DO ZAMKNIĘCIA SPRZEDAŻY - przegapianie sygnałów kupna - czy dążyć do zamknięcia za wszelką cenę - kiedy i jak przekładać domykanie - stosowanie technik zamykania sprzedaży - podtrzymywanie kontaktu ze zdobytymi, ale też 'pozornie utraconymi klientami Kierowanie zespołem- program szkolenia Jak skutecznie komunikować polecenia? Jak konstruować informację zwrotną? Jak zarządzać za pomocą wartości? Jak nie demobilizować zespołu poprzez niewłaściwe nastawienie? Jak motywować pozafinansowo? Komunikacja w zespole, jako narzędzie kierowania zespołem - model efektywnej komunikacji z zespołem - zasady informacji zwrotnej - eksperyment komunikacyjny, co się dzieje, kiedy nie przestrzegamy podstawowych reguł komunikacyjnych - bariery komunikacyjne Asertywne egzekwowanie zadań przez szefa - asertywność - ujęcie całościowe - co to znaczy, asertywna postawa szefa? - stosowanie sankcji - schemat FUO - rola komunikatu typu JA w komunikacji z pracownikiem System "wartości szefa" (oczekiwania i wymagania stawiane pracownikom) - komunikowanie wartości szefa - zachęcanie do przestrzegania wartości szefa - system podtrzymujący wartości szefa - expose szefa Krytyka - definicje i podział - krytyka konstruktywna, a krytyka destruktywna - kanapka krytyki - krytyka prosta - krytyka szczegółowa System zachęt i kar w kierowaniu zespołem - rola szefa w organizacji i najważniejsze funkcje - nagroda jako system wynagradzania pracownika - krytyka definicje i podział Nagrody indywidualne, a zespołowe - motywatory indywidualne - psychologia rywalizacji - psychologia współpracy Trudny klient Typy temperamentów, czyli nie każdy klient jest taki sam TEST, sprawdź jaki ty masz temperament Jakie są cechy poszczególnych typów temperamentu Jak temperament wpływa na naszą komunikację z klientem Profesjonalna obsługa klienta Co zrobić aby być odebranym jako profesjonalista Motywacja do odebrania telefonu Chęć pomocy klientowi, wyczerpująca obsługa merytoryczna Jak dać z siebie 100 + 2 % Skuteczna komunikacja Jak zrobić dobre wrażenie Jak słuchać, jakie pytania i kiedy stosować Jak wyrazić dbałość o klienta, jakich słów/stwierdzeń używać „Trudny klient" i rola Asertywności i budowania granic Skuteczna reakcja na niezadowolenie/zażalenie klienta Rozwiązania do postepowania z klientem typu: arogancki, gaduła, żartowniś Wyznaczanie granic sfrustrowanemu klientowi Metody odmowy klientowi pozwalające na pozostanie z nim w dobrych relacjach Stresujące rozmowy Sztuka opanowania emocji swoich i klienta, zmniejszenie napięcia, skierowanie rozmowy w stronę rozwiązania Przekazywanie dla klienta niekorzystnych dla niego informacji Techniki pozwalające obniżyć poziom stresu Mailowa obsługa klienta Profesjonalny przebieg takiej rozmowy Co wypada, czego unikać, co jest obowiązkowym elementem
ABC Managera - program szkolenia DZIEŃ I godz. 12.30-18.30
Czym jest zarządzanie zespołem? - cele firmy, a cele zespołu - podstawowe wskaźnik - rola wartości Komunikacja w zespole jako narzędzie kierowania - model efektywnej komunikacji z zespołem - zasady informacji zwrotnej - eksperyment komunikacyjny - co się dzieje, kiedy nie przestrzegamy podstawowych reguł komunikacyjnych - bariery komunikacyjne Za co płaca managerom? - zarządzanie operacyjne - 5 podstawowych błędów managera - psychologia komunikacji Asertywne egzekwowanie zadań przez szefa - asertywność ujęcie całościowe - co to znaczy asertywna postawa szefa - stosowanie sankcji - schemat FUO - rola komunikatu typu JA w komunikacji z pracownikiem
DZIEŃ II godz. 9.00-14.30 System wartości szefa (oczekiwania i wymagania stawiane pracownikom) - komunikowanie wartości szefa - zachęcanie do przestrzegania wartości szefa - system podtrzymujący wartości szefa - expose szefa System zachęt i kar w kierowaniu zespołem - Rola szefa w organizacji i najważniejsze funkcje - Nagroda jako system wynagradzania pracownika - Krytyka definicje i podział Nagrody indywidualne, a zespołowe - motywatory indywidualne - psychologia rywalizacji - psychologia współpracy Organizacja pracy i delegowanie zadań - jak priorytetyzować zadania - ocena kompetencji pracownika - rola systemu szkoleń - co zrobić, żeby pracownicy nie popełniali tych samych błędów
JAK się zgłosić- drogą telefoniczną - 608 456 600 lub odpisując na tego maila - podaj temat i termin, liczbę uczestników - dane do proformy
KORZYŚCI - warsztat w małych grupach 10-12 osobowych - wymiana doświadczeń - dużo ćwiczeń w grupach, w parach oraz indywidualnych - wszyscy uczestnicy otrzymują materiały i certyfikaty w formie elektronicznej - szkolenia prowadzimy w centrach miast w hotelach grupy Accor -cena zawiera lunch i przerwy kawowe
Piotr Matusiak 608 456 600
euro-konsulting ul. Siedmiogrodzka 9 01-204 Warszawa
|
No comments:
Post a Comment