Coach: Krzysztof Podstawka - Wydział Zarządzania UW Wydział Zarządzania w Katedrze Marketingu Uniwersytetu Warszawskiego. Ponad 3500 szkoleń przeprowadzonych. Arbiter NATIONAL SALES AWARD 2021. Specjalizacja : Coaching , Marketing sprzedażowy, Techniki Pozyskiwania klientów i zwiększania wydajności handlowej Jak typować i gdzie szukać nowych klientów ? 1.Zastosowania i rodzaje telemarketingu: - Telemarketing przychodzący (pasywny)
- Telemarketing wychodzący (aktywny)
2.Zasady i techniki komunikacji interpersonalnej przez telefon + autotest umiejętności telemarketingowych - Zasady mówienia, w tym: unikanie fauli
- Zasady słuchania rozmówcy
3.Praktyczne rady do długotrwałej pracy głosowej przez telefon + ćwiczenie
4.Aktywny telemarketing + telemarkting jako wsparcie sprzedaży internetowej i kampanii online - Otwarcie rozmowy – intrygujące przedstawienie
- Nawiązanie kontaktu z docelowym rozmówcą – jak omijać „rogatkowych”
- Zaciekawianie przedmiotem rozmowy - Jakie zaciekawiacze („teasery”)
- Sondaż potrzeb i oczekiwań rozmówcy – poszukiwanie szans sprzedaży
- słuchanie i wypytywanie klienta
- kolejność operowania pytaniami
- podsumowanie sondażu + ćwiczenie w parach
- Kiedy klient mówi, że już współpracuje z innym dostawcą
4.5 Jak prowadzić efektywną prezentację propozycji dla klienta: - optymalny język argumentacyjny
- budowa pasm argumentacyjnych + indywidualne ćwiczenie namysłowe
- ocena rezultatów ćwiczenia
4.6. Reguły i techniki rozmawiania o cenach - Najpierw oferowane wartości/korzyści – potem ceny
- Techniki zmniejszania dolegliwości ceny („kanapka cenowa”, „rozmiana na drobne”, itp.)
4.7. W jaki sposób identyfikować i usuwać obiekcje klienta - różne metody - indywidualne ćwiczenie namysłowe + ocena rezultatów ćwiczenia
4.8. Metody osiągania uzgodnień i zamykania kontaktu: wyczuwanie optymalnego momentu - techniki przezwyciężania wahań klienta („łańcuch potwierdzeń”, „za i przeciw”, itp.)
5. Wznawianie kontaktu z „niezdecydowanym” klientem - Przypominanie walorów oferty czy coś nowego?
„nowy as w rękawie?” - Najczęstsze błędy w praktyce negocjacji
6.Telefoniczna obsługa interwencji i reklamacji klientów - sekwencja technik
- Ćwiczenie
7.Ćwiczenie podsumowujące - Spróbuj mnie namówić przez telefon 17.45 |
No comments:
Post a Comment