Telefoniczne techniki w aktywnym POZYSKIWANIU KLIENTÓW w pandemii

Education-FirstTelefoniczne techniki w aktywnym pozyskiwaniu klienta w pandemii → TELEMARKETING

[ * Niezbędne w pracy zdalnej  i obsłudze]

Wysokojakościowe
ofertowanie
Zdalna sprzedaż
w pandemii
Wsparcie sprzedaży online

 

ĆWICZENIA → Jak skuteczniej wykorzystać techniki sprzedaży i wpływu społecznego do osiągnięcia swoich celów. → Opracowanie przez trenera planu doskonalenia prowadzenia rozmów handlowych usprawni wykorzystanie ZDALNYCH TECHNIK SPRZEDAŻY w pozyskiwaniu klientów

 


Coach: Krzysztof Podstawka - Wydział Zarządzania UW

Wydział Zarządzania w Katedrze Marketingu Uniwersytetu Warszawskiego. Ponad 3500 szkoleń przeprowadzonych. Arbiter NATIONAL SALES AWARD 2021. Specjalizacja : Coaching , Marketing sprzedażowy, Techniki Pozyskiwania klientów i zwiększania wydajności handlowej 

Jak typować i gdzie szukać nowych klientów ?

  • Bazy danych
  • Internet

1.Zastosowania i rodzaje telemarketingu:

  1. Telemarketing przychodzący (pasywny)
  2. Telemarketing wychodzący (aktywny)

2.Zasady i techniki komunikacji interpersonalnej przez telefon + autotest umiejętności telemarketingowych

  • Zasady mówienia, w tym: unikanie fauli
  • Zasady słuchania rozmówcy

3.Praktyczne rady do długotrwałej pracy głosowej przez telefon + ćwiczenie

4.Aktywny telemarketing + telemarkting jako wsparcie sprzedaży internetowej i kampanii online

  1. Otwarcie rozmowy – intrygujące przedstawienie
  2. Nawiązanie kontaktu z docelowym rozmówcą – jak omijać „rogatkowych”
  3. Zaciekawianie przedmiotem rozmowy - Jakie zaciekawiacze („teasery”)
  4. Sondaż potrzeb i oczekiwań rozmówcy – poszukiwanie szans sprzedaży
  • słuchanie i wypytywanie klienta
  • kolejność operowania pytaniami
  • podsumowanie sondażu + ćwiczenie w parach
  • Kiedy klient mówi, że już współpracuje z innym dostawcą

4.5 Jak prowadzić efektywną prezentację propozycji dla klienta:

  • optymalny język argumentacyjny
  • budowa pasm argumentacyjnych + indywidualne ćwiczenie namysłowe
  • ocena rezultatów ćwiczenia

4.6. Reguły i techniki rozmawiania o cenach

  • Najpierw oferowane wartości/korzyści – potem ceny
  • Techniki zmniejszania dolegliwości ceny („kanapka cenowa”, „rozmiana na drobne”, itp.)

4.7. W jaki sposób identyfikować i usuwać obiekcje klienta - różne metody

  • indywidualne ćwiczenie namysłowe + ocena rezultatów ćwiczenia

4.8. Metody osiągania uzgodnień i zamykania kontaktu:
wyczuwanie optymalnego momentu

  • techniki przezwyciężania wahań klienta („łańcuch potwierdzeń”, „za i przeciw”, itp.)

5. Wznawianie kontaktu z „niezdecydowanym” klientem

  • Przypominanie walorów oferty czy coś nowego?
    „nowy as w rękawie?”
  • Najczęstsze błędy w praktyce negocjacji

6.Telefoniczna obsługa interwencji i reklamacji klientów

  • sekwencja technik
  • Ćwiczenie

7.Ćwiczenie podsumowujące - Spróbuj mnie namówić przez telefon

 

17.45


Termin: 3.03.2021

Szkolenie online: 
 

 

Czas: 9.15-17.45

Prelegent:  Krzysztof Podstawka UW

 

Nowe twarde umiejętności:

Jak zwiększyć sprzedaż w dobie pandemii i kryzysu ?

Wsparcie sprzedaży online

→ Wysokojakościowe pasma argumentacyjne 

→ Sformułowania, które sprzedają

 

Zaproponowane przez trenera reguły i zasady od lat są uważane za podstawowe zasady gwarantujące sukces w zakresie sprzedaży oddziaływania na nowych i dotychczasowych klientów.

 

Dla kogo?

  • piony handlowe i marketingowe
  • specjaliści ds sprzedaży
  • właściciele
  • piony ds rozwoju

  

 

Udział :

  • 345 zł + VAT - 1 os
  • 325 zł + VAT/ os - 2 os
  • 315 zł + VAT/os - 3 os

 

Zgłoszenie

 

 

 



 

Kontakt

© EDUCATION-FIRST

22 644 18 35

k.662071646

Zgłoszenie

 

Zgłoszenie


Nie udostępniamy danych - W celu usunięcia 
prosimy o kliknięcie linku poniżej. Wykorzystujemy dane w ramach prowadzonej działalności. 




wypisz się z listy mailingowej

No comments:

Post a Comment