Szybkie tłumaczenia to szybki rozwój biznesu

Usługi kurierskie dedykowane dla Twojego biznesu. Sprawdź ofertę DHL Parcel dla firm!

DHL

Rezygnacja z otrzymywania wiadomości

Administratorem danych osobowych jest Ads B International Corp LTD, z siedzibą w Londynie, W1W 7LT, ul. Great Portland 85, o numerze identyfikacyjnym GB 12313387, z administratorem możesz się skontaktować poprzez email. Wysłano na zlecenie: DHL Parcel Polska Sp. z o.o. Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS, numer 0000631916, NIP:9512417713, ul. Osmańska 2, 02-823 Warszawa

 


Wolny od wirusów. www.avast.com

Skuteczne POZYSKIWANIE klientów - Zdalne OFERTOWANIE i sprzedaż w pandemii

Education-FirstSkuteczne pozyskiwanie klientów → Zdalne ofertowanie i sprzedaż w pandemii

Skuteczne
ofertowanie
Zdalna sprzedaż
w pandemii
Doradca techniczno -handlowy

 

ĆWICZENIA → Jak skuteczniej wykorzystać techniki sprzedaży i wpływu społecznego do osiągnięcia swoich celów. → Opracowanie przez trenera planu doskonalenia prowadzenia rozmów handlowych usprawni wykorzystanie ZDALNYCH TECHNIK SPRZEDAŻY w pozyskiwaniu klientów

 


Coach: Krzysztof Podstawka - Wydział Zarządzania UW

Wydział Zarządzania w Katedrze Marketingu Uniwersytetu Warszawskiego. Ponad 3500 szkoleń przeprowadzonych. Arbiter NATIONAL SALES AWARD 2021. Specjalizacja : Coaching , Marketing sprzedażowy, Techniki Pozyskiwania klientów i zwiększania wydajności handlowej 

1. Lejek sprzedażowy a różne metody ofertowania i sprzedaży: 

  • Pakiety direct-mail i poczta elektroniczna
  • Telefon
  • Komunikatory: rozmowy pojedyncze a grupowe
  • prezentacje
  • Kiedy i jak niezbędne spotkania twarzą w twarz
    Ćwiczenie

2. Jak zdalnie przykuć uwagę: copywriting oferty i teasery:

  • Przewagi naszej oferty a korzyści dla klienta
  • Budowanie pasm argumentacyjnych
  • Cechy i konstrukcja dobrego teasera
    Ćwiczenie

3. Warsztat skutecznego pakietu direct-mail:

  • Do kogo wysyłać i co w pakiecie
  • Konstrukcja nie odpartego listu ofertowego
    Ćwiczenie

4. Praktyka direct-emails z dużym responsem:

  • Angażująca treść a załączniki i linki
    Ćwiczenie

Ćwiczenie. Nawiązywanie kontaktu z nowym klientem

5. Co można skutecznie osiągnąć przez telefon:

  • Skuteczne łączenie z docelowym rozmówcą
  • Teasowanie tele-rozmówcy
  • Sondowanie klienta i jego preferencji
  • Co dalej przez telefon
  • Umawianie kolejnych spotkań
  • Ćwiczenie.

6. Słuchanie i sondowanie klienta w spotkaniu na komunikatorze

  • Zasady tzw. aktywnego słuchania klienta: reakcje, parafrazy, itp.
  • Pytania zamknięte i otwarte: zalety i wady
  • Kolejność wątków w sondażu klienta
  • Notowanie w trakcie sondażu i reasumpcja
  • SPIK: specjalna technika na trudnych klientów
    Ćwiczenie. Sondaż w parach z zamianą ról

 

7. Dopasowane pasma argumentacyjne w skutecznym przekonywaniu

  • Asertywne reakcje na nadmierne oczekiwania klientów
  • Budowa efektywnych pasm argumentacyjnych
  • Operowanie korzyściami i cechami oferty
  • Techniki prezentacyjne
  • Sprawdzanie efektu argumentacji
    Ćwiczenie. Przygotowanie dopasowanych pasm argumentacyjnych

8. Metody pozwalające identyfikować i usuwać obiekcje klientów

  • Rodzaje obiekcji i zastrzeżeń klienta
  • Reagowanie na obiekcje
  • Dobór odpowiedniej metody usuwania obiekcji klienta
    Ćwiczenie. Najczęściej spotykane obiekcje i sposoby usuwania 

9.Techniki negocjacji z klientem i zarządzania ustępstwami

  • Zasady komentowania i negocjowania cen
  • Najczęstsze błędy w praktyce negocjacji
  • Praktyczne reguły negocjacji handlowych z klientem

10. Metody przekonywania (kontraktacji) klienta

  • Wychwytywanie gotowości klienta
  • Wybór odpowiedniej metody przekonywania klienta

11.Jak być profesjonalnym doradcą klienta ? - Doradca techniczno-handlowy

  • Wciskać sprzedaż czy doradzać w zakupie ?
  • Doradzanie z wykorzystaniem praktycznych reguł wywierania wpływu
  • Doradca dostosowany do klienta aż do granic asertywności
  • Techniki asertywne z trudnymi klientami
  • Ćwiczenie. Asertywna odmowa z opcją zamienną.

Doradca techniczno-handlowy

  • Doradca w skutecznym serwisie i obsłudze klienta
  • Doradca techniczno-handlowy w Internecie: wpisy na forach, tweety, blogi, vortale poradnicze, webinaria, youtube
  • Doradca jako dawca contentu do firmowych newsletterów/blogów/portali

12. Ćwiczenie podsumowujące - Spróbuj mnie namówić

 

17.45


Termin: 19.01.2021

Szkolenie online 
→ 

 

Czas: 9.15-17.45

Prelegent:  Krzysztof Podstawka UW

 

Nowe umiejętności:

Jak zwiększyć sprzedaż w dobie pandemii i kryzysu ?

Pozyskanie twardych umiejętności zarabiania na nowych i dotychczasowych klientach

Doradca techniczno - handlowy w pandemii 

  

Zaproponowane przez trenera reguły i zasady od lat są uważane za podstawowe zasady gwarantujące sukces w zakresie sprzedaży oddziaływania na nowych i dotychczasowych klientów.

 

Dla kogo?

  • piony handlowe i marketingowe
  • specjaliści ds sprzedaży
  • właściciele
  • piony ds rozwoju

  

 

Udział :

  • 345 zł + VAT - 1 os
  • 325 zł + VAT/ os - 2 os
  • 300 zł + VAT/os - 3 os

 

Zgłoszenie

 

 

 



 

Kontakt

© EDUCATION-FIRST

22 644 18 35

k.662071646

Zgłoszenie

 

Zgłoszenie


Nie udostępniamy danych - W celu usunięcia 
prosimy o kliknięcie linku poniżej 




wypisz się z listy mailingowej

Zawieranie i ROZLICZANIE UMÓW w dobie pandemii - ODSTĄPIENIE od kontraktu

Zawieranie i rozliczanie kontraktów i umów w dobie pandemii → Odstąpienie od kontraktu , Modyfikacja → Praktyka

© Polskie Towarzystwo Prawa i Gospodarki Rynkowej

Treść, Klauzule, Warunki, Zabezpieczenia, Forma dokumentowa - Odstąpienie umowne , Naprawienie szkody  Modyfikacja -Odstąpienie - Zatory vs COVID-19 →  umowy korzystne w dobie pandemii

 

Sędzia : Leszek Ciulkin

Sędzia Sądu Okręgowego. Od 1994 r. orzeka w sprawach gospodarczych. Wykładowca Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury z zakresu postępowania rejestrowego, zagadnień dotyczących spółek, elementów procedury cywilnej, Współautor komentarza „Krajowy Rejestr Sądowy i postępowanie rejestrowe". W latach 1999 – 2002 i roku 2007 brał udział w pracach zespołu problemowego postępowania upadłościowego Komisji Kodyfikacyjnej Prawa Cywilnego. Wizytator ds spraw gospodarczych.

 

 

1. Wpływ covid-19 na wykonywanie umów:

  • tarcze antycovidowe,
  • vis maior a covid-19,
  • podstawy do modyfikacji umowy z uwagi na covid-19.
  • Modyfikowanie odpowiedzialności odszkodowawczej
  • Czy kontrahent może uniknąć zapłaty odszkodowania ?

2. Kluczowe warunki UNIKANIA BŁĘDÓW W ZAKRESIE DANYCH FORMALNYCH UMÓW

  1. Ustawa o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowychRealizacja obowiązku

    Od 1 stycznia 2020 r. wierzyciele mogą korzystać z ułatwień w uzyskaniu zabezpieczenia roszczeń. Czy zamiast pozywać dłużnika do sądu, kontrahent (wierzyciel) może zgłosić go do UOKiK? . Jeśli przedsiębiorca jest dużą firmą, to jego kontrahent musi to wiedzieć

  2. konieczne informacje dotyczące stron umowy i kary za ich brak,
  3. zasady reprezentacji stron i ich weryfikacja,
  4. znaczenie preambuły w umowie,
  5. rodzaje umów handlowych,
  6. klasyfikacja umów handlowych,
  7. typowe umowy handlowe
  8. umowa sprzedaży,
  9. umowa dostawy
  10. umowa zlecenia
  11. umowa o dzieło (umowa o roboty budowlane)
  12. umowa na wyłączność
  13. umowy o świadczenie usług

Najczęstsze błędy w umowach handlowych.

2. TRYB I FORMY ZAWIERANIA UMÓW
oferta i jej przyjęcie

  • rokowania
  • negocjacje
  • aukcja – przetarg
  • umowy zawierane przez internet
  • e-mail
  • podpis na umowie

3. UMOWA PRZEDWSTĘPNA CZY LIST INTENCYJNY?

4. ZAWIERANIE UMÓW W FORMIE OFERTY.

  • Proces ofertowy i prawne aspekty oferty.
  • Oferta handlowa sprzedającego a oferta kupującego.
  • Zamówienie zmieniające warunki ofertowe.
  • Niebezpieczeństwa związane z ofertami.
  • Milcząca akceptacja oferty.
  • Wycofanie się z wiążącej oferty

5. Zabezpieczenia wykonania umowy i UNIKNIĘCIE NIETERMINOWYCH PŁATNOŚCI 

  • formułowanie różnego rodzaju zabezpieczeń finansowych,
  • wykorzystanie postanowień ustawy o terminach płatności,
  • uprawnienia rękojmiane, reklamacja, gwarancja jakości,
  • zabezpieczenie odroczonej płatności (kredytu kupieckiego),
  • zabezpieczenie wykonania zobowiązań reklamacyjnych, w tym z tytułu gwarancji jakości,
  • zaliczka i zadatek - zabezpieczenie płatności a zwrot zaliczki i zadatku.
  • płatność z góry

 

6. KLAUZULE ZASADNICZE A ISTOTNE ELEMENTY UMÓW -

  • przedmiot umowy i obowiązki stron
  • Przedmiot- Treść
  • Określanie przedmiotu umowy
  • towar
  • usługa,
  • ilość i jej zmiany
  • CENA - Klauzule waloryzacji ceny oraz warunki ich użycia.

7. PRAWIDŁOWE FORMUŁOWANIE OGÓLNYCH WARUNKÓW UMOWY - ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA NIEWYKONANIE

  • Formułowanie klauzul kar umownych. Używanie terminów zwłoka i opóźnienie w wykonaniu umowy.
  • Klauzule siły wyższej.
  • Wskazanie sądu państwowego lub arbitrażowego.
  • Formułowanie klauzuli poufności, sankcji za ujawnienie tajemnicy przedsiębiorcy.
  • Klauzule wypowiedzenia umowy, a problem jej rozwiązania i odstąpienia od niej.

8. PUŁAPKI i NAJCZĘŚCIEJ WYSTĘPUJĄCE BŁĘDY W UMOWACH.

  • Pułapki i błędy
  • Włączanie do umów ogólnych warunków, udostępnianych jedynie na stronie www.
  • KARY UMOWNE - Pułapki związane z karami umownymi.
  • Manipulacje przy wyborze sądu.
  • Niebezpieczeństwa związane z możliwością zmiany postanowień umownych.

9. WADLIWOŚĆ WYKONANIA UMOWY A PRZESTĘPSTWO OSZUSTWA

  • czy można rozpoznać oszustwo ?
  • granice ryzyka gospodarczego - Jak zapobiec oszustwu ?

10. UJEMNY INTERES UMOWNY- ODPOWIEDZIALNOŚĆ PRZEDKONTRAKTOWA

  • Fałszywy pełnomocnik
  • Odszkodowanie w ramach ujemnego interesu umownego
  • Naprawienie szkody

11. Uprawnienia kontraktowe i środki terminowego egzekwowania umów/ kontraktów

  • Uprawnienia Kontraktowe
  • Jak odstąpić od umowy ?
  • Jak żądać naprawienia szkody ?
  • Roszczenie odszkodowawcze.
  • Roszczenie wynikające z rękojmi,
  • Roszczenie z gwarancji.
  • Roszczenia ex delictu - na wypadek chęci wyrządzenia szkody swoim działaniem.

 

12. Odstąpienie umowne (także w formie dokumentowej).

  • Odstąpienie umowne VS Modyfikacja w dobie pandemii

13. Skutki odstąpienia od umowy.


Odstąpienie od umowy skutkuje tym, że umowę uważa się za nie zawartą. To co strony sobie nawzajem świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym. Chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, czyli w granicach normalnego użytkowania. Za czas korzystania z rzeczy albo usługi należy się stosowane wynagrodzenie.

 

14. Naprawienie szkody (ex delicto, ex contractu).

 

15. ODPOWIEDZIALNOŚĆ Z TYTUŁU NIEWYKONANIA LUB NIENALEŻYTEGO WYKONANIA UMÓW vs UMOCOWANIE

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE: ANALIZA ZAPISÓW UMÓW

  • Praktyczna analiza zapisów umownych i wywołanych przez nie konsekwencji (na przykładach).
  • ZAGADNIENIA PORUSZANE PRZEZ UCZESTNIKÓW SZKOLENIA


pytania
przypadki indywidualne

 



 

 
 
20.01.2020
 

Miejsce

WEBINARIUM ONLINE
INTERATYWNE

 9.15-17.30

350 zł + VAT

*Nagranie: dla uczestników nie mogących uczestniczyć w całym szkoleniu

 

 


Dla kogo? 

  • Zarząd
  • Członkowie rad nadzorczych
  • pełnomocnicy
  • Radcowie prawni
  • Właściciele firm
  • Piony sprzedażowe i rozwojowe 

 

Opis-Zgłoszenie

 

 

Punkty za szkolenie

 

  • Radcowie i prawnicy otrzymują punkty za szkolenie na podstawie certyfikatu z podpisem sędziego

Jak ZAWIERAĆ umowy korzystne dla firmy w PANDEMII ?

  • Forma dokumentowa czynności prawnych vs  umowy przez INTERNET
  • Czy pełnoprawną formą oświadczenia woli będzie sms lub e-mail?

ZATORY - Ustawa o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych


DUŻA firma vs MIKROFIRMA
Obowiązek informacyjny

W przypadku transakcji handlowej, gdzie dłużnikiem jest duży przedsiębiorca (np. firma zatrudniająca 500 pracowników), a wierzycielem (wystawiającym fakturę) jest firma z sektora mikro, małych i średnich przedsiębiorców (MŚP) – termin zapłaty nie może przekraczać 60 dni od dnia doręczenia faktury lub rachunku, a strony nie mogą wydłużać tego terminu.

 

Odpowiedzialność vs Umocowanie

 


Osoba podpisująca umowę musi być do tego należycie umocowana. Umocowanie takie wynikać może w szczególności z ustawy lub umowy/statutu spółki (w przypadku członków zarządu) lub stosownego pełnomocnictwa. 

 

Naprawienie szkody

Konsekwencje spotkać mogą osoby, które podpiszą umowę w cudzym imieniu bez pełnomocnictwa lub z przekroczeniem jego zakresu, chyba że mocodawca potwierdzi umowę. W przypadku tzw. fałszywego pełnomocnika, możliwość konwalidacji czynności prawnej poprzez potwierdzenie umowy przez mocodawcę nie budzi wątpliwości, o tyle pod znakiem zapytania pozostaje czy również w przypadku działania jako organ, w braku umocowania lub z przekroczeniem jego zakresu, możliwość potwierdzenia umowy przez zarząd jest dopuszczalna

 

Odstąpienie umowne


Odstępne to pewna odmiana umownego prawa odstąpienia od umowy. Strony mogą się umówić, że skorzystać z odstąpienia od umowy można dopiero po zapłaceniu oznaczonej sumy pieniężnej, tzw. odstępnego. Zapłata powinna nastąpić dopiero w momencie skorzystania z prawa do odstąpienia. Odstępne ma tak naprawdę charakter odszkodowawczy.

 

 

Opis i Zgłoszenie
 

 

© Polskie Towarzystwo Prawa i Gospodarki Rynkowej



Zgłoszenie

Kontakt

 

22  487   95   11

 

 

Rezygnacja

Szanujemy Państwa prywatność - Nie udostępniamy danych.
Jeśli nie życzą sobie Państwo otrzymywać informacji prosimy kliknąć link do wypisania poniżej. Dziękujemy


wypisz się z listy mailingowej

Poznaj zalety elektrycznych vanów od Mercedes-Benz

 
Wykorzystaj zalety elektrycznych vanów!
 Mercedes-Benz stał się jednym z liderów tego rynku. Już w najbliższych miesiącach setki elektrycznych vanów Mercedesa ruszą do pracy jako oficjalne samochody dostawcze jednej z największych firm usługowych świata. W Polsce zaś w specjalnej ofercie każdy van elektryczny dostępny jest teraz z ładowarką za symboliczną złotówkę (*). Do korzyści można doliczyć też cztery bezpłatne przeglądy w pakiecie!  
Poznaj dwa modele elektrycznych vanów Mercedes-Benz.
 Każdy z elektrycznych vanów jest wyposażony w szereg udogodnień, począwszy od zdalnego monitorowania ładowania samochodów, przez zdalne sterowanie niektórymi funkcjami oraz możliwość analizy użycia samochodu dzięki informacjom zbieranym przez aplikację Mercedes PRO. Wśród dodatkowych zalet warto wymienić też niższe koszty eksploatacji i nieporównywalnie niższe koszty zasilania w stosunku do tradycyjnych samochodów, przy ładowaniu samochodów z własnego zasilania.

Najlepsi wybierają elektryczne vany ze względu na ich zalety i ekonomię. Przekonaj się, ile zyskasz z elektrycznym Mercedesem!

*Oferta ważna przy zakupie eVito, eVito Tourer, eSprinter i EQV do końca 2020 r.
 
Sprawdź nas

Rezygnacja z otrzymywania wiadomości

Administratorem danych osobowych jest Ads B International Corp LTD, z siedzibą w Londynie, W1W 7LT, ul. Great Portland 85, o numerze identyfikacyjnym GB 12313387, z administratorem możesz się skontaktować poprzez email. Wysłano na zlecenie: Mercedes-Benz Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Gottlieba Daimlera 1, 02-460 Warszawa, Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, KRS 0000138030, kapitał zakładowy 57 931 000,00 zł, NIP 527-13-98-974, REGON 012264103, BDO 000021557.

 


Wolny od wirusów. www.avast.com

Niezawodne usługi kurierskie dla firm! Wybierz idealnego partnera biznesowego.

DHL

Rezygnacja z otrzymywania wiadomości

Administratorem danych osobowych jest Ads B International Corp LTD, z siedzibą w Londynie, W1W 7LT, ul. Great Portland 85, o numerze identyfikacyjnym GB 12313387, z administratorem możesz się skontaktować poprzez email. Wysłano na zlecenie: DHL Parcel Polska Sp. z o.o. Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS, numer 0000631916, NIP:9512417713, ul. Osmańska 2, 02-823 Warszawa

Wolny od wirusów. www.avast.com

Atrakcyjne ceny na paczki dla biznesu. Sprawdź ofertę DHL Parcel!

DHL

Rezygnacja z otrzymywania wiadomości

Administratorem danych osobowych jest Ads B International Corp LTD, z siedzibą w Londynie, W1W 7LT, ul. Great Portland 85, o numerze identyfikacyjnym GB 12313387, z administratorem możesz się skontaktować poprzez email. Wysłano na zlecenie: DHL Parcel Polska Sp. z o.o. Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS, numer 0000631916, NIP:9512417713, ul. Osmańska 2, 02-823 Warszawa

 


Wolny od wirusów. www.avast.com