Trudny klient w urzędzie, czyli jak radzić sobie z emocjami w kontaktach z klientem

zamów dziś, szkol się kiedy chcesz dla urzędów od 399 zł View in browser

TRUDNY KLIENT w urzędzie

czyli komunikacja, asertywność i radzenie sobie z emocjami 

w działach zajmujących się obsługą klienta

zgłoszenia - odpisz na tego maila lub zadzwoń 608 456 600 podaj dane do proformy i liczbę uczestników, termin i miasto szkolenia

zamów szkolenia i sam ustal termin i miejsce

szkolenia ONLINE zbierz grupę minimum 3 osób - ustal z nami wygodny termin tylko dla Was 699 zł/os (VAT 0%) za zgłoszenie do jutra 399 zł/os

szkolenia INDYWIDUALNE ONLINE - ustal z nami wygodny termin  899 zł/os (VAT 0%) za zgłoszenie do jutra 599 zł/os

lub szkolenia z DOJAZDEM TRENERA - grupy od 5 osób 799 zł/os (VAT 0 %) za zgłoszenie do jutra 499 zł/os

lub zamów BON OPEN na dowolne szkolenie z zakresu

sprzedaży zarządzania komunikacji i rozwoju osobistego BON do wykorzystania do końca przyszłego roku, możemy też dopasować szkolenia do Twoich potrzeb, trener dojedzie we wskazane miejsce - grupy od 5 osób - 599 zł/os (VAT 0%) za zgłoszenie do jutra 499 zł/os

JAK SIĘ ZGŁOSIĆ

zgloszenia@euro-konsulting.pl  lub tel. 608 456 600

podaj dane do proformy i liczbę uczestników, termin i miasto szkolenia

PROGRAM

Typy temperamentów, czyli nie każdy klient jest taki sam

TEST, sprawdź jaki ty masz temperament

Jakie są cechy poszczególnych typów temperamentu

Jak temperament wpływa na naszą komunikację z klientem

Profesjonalna obsługa klienta

Co zrobić aby być odebranym jako profesjonalista

Motywacja do odebrania telefonu

Chęć pomocy klientowi, wyczerpująca obsługa merytoryczna

Jak dać z siebie 100 + 2 %

Skuteczna komunikacja

Jak zrobić dobre wrażenie

Jak słuchać, jakie pytania i kiedy stosować 

Jak wyrazić dbałość o klienta, jakich słów/stwierdzeń używać 

„Trudny klient" i rola Asertywności i budowania granic 

Skuteczna reakcja na niezadowolenie/zażalenie klienta

Rozwiązania do postepowania z klientem typu: arogancki, gaduła, żartowniś

Wyznaczanie granic sfrustrowanemu klientowi

Metody odmowy klientowi pozwalające na pozostanie z nim w dobrych relacjach

Stresujące rozmowy

Sztuka opanowania emocji swoich i klienta, zmniejszenie napięcia, skierowanie rozmowy w stronę rozwiązania

Przekazywanie dla klienta niekorzystnych dla niego informacji

Techniki pozwalające obniżyć poziom stresu

Mailowa obsługa klienta

Profesjonalny przebieg takiej rozmowy

Co wypada, czego unikać, co jest obowiązkowym elementem

JAK się zgłosić

- drogą telefoniczną - 608 456 600

 lub mailową - zgloszenia@euro-konsulting.pl

- podaj termin i miejsce szkolenia, liczbę uczestników

- dane do proformy

KORZYŚCI

- warsztat w małych grupach 

- wymiana doświadczeń

- dużo ćwiczeń (także online) w parach oraz indywidualnych

- wszyscy uczestnicy otrzymują materiały i certyfikaty w formie elektronicznej

INORMACJE ORGANIZACYJNE

- szkolenie z dojazdem trenera trwa od godz. 10.30 do 16.30 - miejsce i termin uzgodnione wspólnie

- szkolenie online organizujemy na aplikacji MS TEAMS trwa 3 godziny - termin i godziny uzgodnione wspólnie

zapytaj o szczegóły

zgloszenia@euro-konsulting.pl

Piotr Matusiak 

608 456 600

www.euro-konsulting.pl

ul. Siedmiogrodzka 9 

01-204 Warszawa



This email is sent to: cenhongfisherindo.data@blogger.com
Sent by: Piotr Matusiak, Siedmiogrodzka 9, Warszawa, Poland

Unsubscribe

No comments:

Post a Comment